جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه جدید Google Translate

اپلکیشن مترجم جدید گوگل با قابلیت هایی مانند استفاده از این اپلیکیشن در تمامی منوها رونمایی شد. در روزهای گذشته، لوگوی موتور سرچ گوگل در حالی تغییر کرد که طراحی جدید تفاوت چندانی با لوگوی گذشته نداشت. در این تغییر طراحی هنوز رنگ های آبی، زرد، قرمز و سبز که جزو رنگ های اصلی لوگوی گوگل هستند، دیده می شوند اما کیفیت و همینطور سبک نوشتاری آن تغییر کرده است.

نسخه جدید  Google Translate

گوگل به دلیل استفاده روز افزون کاربران از اسمارت فون ها تغییر چهره داد. زیرا کاربران بیش از هر زمان دیگری از اسمارت فون های خود و نه رایانه ها به جستجو در گوگل می پردازند. این تغییر در حالی است که گوگل اعلام کرده بود، بسیاری از بخش های خود را تحت مدیریت یک شرکت مادر به نام «آلفابت» درخواهد آورد.

اکنون به روز رسانی دیگری از سوی بزرگترین موتور سرچ دنیا اعلام شده است. برنامه Google Translate یکی از برنامه هایی است که نگاه مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است. گوگل از نسخه جدید این اپلیکیشن رونمایی کرده است. اندروید نسخه Android ۶.۰ Marshmallow می تواند امکانات بسیاری را در اختیار کاربرانش قرار دهد. برای مثال، استفاده از اپلیکیشن ترجمه در تمامی منوها.
کاربران برای اطلاع از ترجمه یک کلمه باید آن کلمه را کپی کرده سپس برنامه «Google Translate» را باز کرده و کلمه مورد نظر را در این برنامه قرار داده و پی به ترجمه واژه ببرند. اما گوگل با استفاده از نسخه Android ۶.۰ Marshmallow به دنبال مسیر میان بری بوده تا بتواند راحتی بیشتری را برای کاربرانش رقم بزند.

استفاده از این نسخه اجازه می دهد تا مترجم گوگل در تمامی منوی اسمارت فون ها حضور داشته و کاربران برای اطلاع از ترجمه یک کلمه تنها کافی است تا انگشت خود را روی کلمه قرار داده تا بتوانند به ترجمه آن دسترسی داشته باشند.

کاربران با استفاده از جدیدترین نسخه اپلیکیشن مترجم گوگل می توانند در کمترین زمان و به سادگی ترجمه واژه های مختلف را در اختیار داشته باشند. این قابلیت جدید در قسمت contextual selection بوده و کاربران پس از انتخاب واژه مورد نظر خود می توانند معنای آن را در قسمت Translate مشاهده کنند. اما تا زمان عرضه نسخه جدید و همینطور استفاده از امکانات و قابلیت های جدید گوگل باید منتظر ماند.

منبع مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *