جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


انتشار نسخه جدید بازی سونیک در سال 2017

هفته گذشته تیم سازنده سونیک اعلام کرد بر روی ساخت نسخه جدیدی از این بازی کار می‌کنند اما برای داشتن این بازی همچنان باید منتظر بمانید وتاکاشی لیزوکا، رئیس گروه سازندگان سونیک، در جشن 25 سالگی سری سونیک در توکیو اعلام کرد نسخه جدید این بازی در سال 2017 منتشر خواهد شد.

انتشار نسخه جدید بازی سونیک در سال 2017

در همین رابطه، Ivo Gerscovich مدیر ارشد سگا درباره نسخه جدید سونیک گفت:” ما واقعاً تمرکز کردیم تا سونیک را نه فقط به یک نماد در بین بازی ها بلکه به یک نماد سرگرمی تبدیل کنیم. ما می‌خواهیم به تمام پلتفرم‌ها وارد شویم و موقعیت این عنوان را بیشتر از این جلو ببریم و سگا واقعاً به شدت بر روی کیفیت این بازی تاکید دارد.”

متاسفانه در حال حاضر چگونگی گیم پلی و سایر ویژگی‌های این بازی ناشناخته است اما انتظار می‌رود سگا در اواخر ماه جولای و زمانیکه از جشن 25سالگی سری سونیک در سن دیگو میزبانی می‌کند، جزییات بیشتری از این بازی را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

در همین رابطه، شایعاتی شنیده می‌شود که سگا در حال همکاری با کمپانی سونی برای ساخت یک نسخه سینمایی از بازی سونیک نیز است که انتظارمی‌رود مانند چیزی که در فیلم وارکرافت دیدیم ترکیبی از دنیای زنده و جلوه‌های ویژه باشد .

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *