جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه ای کوچک از کامپیوتر Commodore 64 در سال ۲۰۱۸ راهی بازار می شود

دهه ۸۰ میلادی بدون شک عصر طلایی کنسول ها و مینی کامپیوترها بود. بسیاری از ما کودکی خود را با کنسول های NES و SNES نینتندو گذراندیم. اما کسی نیست که نداند مینی کامپیوتر Commodore 64 نیز بخشی مهم از تاریخ سخت افزارهای رایانه ای را شکل داده است. در این شرایط عجیب نخواهد بود اگر بشنویم که قرار است نسخه ای کوچک و امروزی از این محصول روانه بازار شود.

 

 

نسخه ای کوچک از کامپیوتر Commodore 64 در سال ۲۰۱۸ راهی بازار می شود

این Commodore 64 مدرن C64 Mini نام دارد و قرار است پس از سال ها (دقیقاً از ۱۹۸۲) دوباره در سال ۲۰۱۸ و با قیمت ۷۰ دلار روانه بازار شود.

محصول مورد بحث که توسط کمپانی «Retro Games» تولید و عرضه خواهد شد، به صورت پیش فرض دارای ۶۴ عنوان از بازی های خاطره انگیز آن سال ها از جمله California Games ،Speedball 2 و Paradroid است.

مدل C64 Mini به همراه یک جوی استیک سیم دار و کابل شارژ روانه بازار می شود. برای انجام بازی نیز می توانید این کنسول کوچک را از طریق درگاه HDMI به تلویزیون متصل نمایید. ضمن این که امکان اتصال یک کیبورد استاندارد نیز از طریق درگاه USB وجود دارد.

این محصول قابلیت نصب بازی های جدید یا به روز آوری فریم ویر را از طریق پورت USB دارد. علاوه بر آن Retro Games اعلام کرده است که قصد دارد در اواخر سال ۲۰۱۸ یک نسخه دیگر از Commodore 64 در ابعاد اصلی را با قابلیت های بیشتر روانه بازار نماید.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *