جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مکالمه رایگان موبایل در هند

در هند به تماس صوتی با تلفن همراه رایگان تقریبا رایگان شده است .

مکالمه رایگان موبایل در هند

اپراتور Airtel که بزرگترین اپراتور مخابراتی در این کشور است تعرفه‌های جدید خودش را اعلام کرده که بر این اساس ۲۶۰ میلیون مشترک این شرکت قادر خواهند بود با تعرفه ۲ دلار در ماه با تمام مشترکان این اپراتور در سراسر کشور مکالمه رایگان داشته باشند.

اما این اپراتور تنها اپراتوری در هند نیست که مکالمه رایگان به مشترکانش ارایه میدهد و البته اولین اپراتور هم نیست. سه ماه قبل اپراتور Reliance Jio که توسط غول صنعتی Reliance Industries پشتیبانی می‌شود از مکالمه رایگان با سیم‌کارت‌های این اپراتور در کشور خبر داده بود.

اما به غیر از مکالمه رایگان مشترکان Airtel که دارای تلفن همراه نسل ۴ باشند قادر خواهند بود از ۳۰۰ مگابایت دیتا نیز برخوردار شوند. میزان دیتا ( ا ینترنت) برای مشترکانی که تلفن همراه نسل‌های دیگر دارند ۵۰ مگابایت است.

در صورتی که مشترکان تعرفه ۵ دلار در ماه این اپراتور را انتخاب کنند به جز تماس تلفن رایگان از ۱ گیگابایت دیتای رایگان برای تلفن‌های نسل چهارم نیز برخوردار می شوند.

رایگان شدن تماس صوتی تلفنی در هند قطعا ناشی از رقابت بین دو اپراتور و حضور پیام‌رسانان اینترنتی است که حالا به طور رایگان مکالمه صوتی را به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اپراتور Airtel هم اکنون ۷۰ درصد بازار را در اختیار دارد اما اپراتور  Reliance Jio در طی ۹۰ روز توانسته ۵۰ میلیون کاربر را به سمت خود جذب کند.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *