جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


منتشر شدن به روز رسانی Fall Creators ویندوز

بعد از انتظارات فراوان، سرانجام مایکروسافت همانگونه که قول داده بود ساعاتی پیش آپدیت Fall Creators را به دست کاربران ویندوز رساند. در این بروز رسانی توجه بیشتری به بخش واقعیت افزوده شده و کاربران می توانند با ساخت مدل های سه بعدی، آن ها را از دنیای مجازی به جهان واقعی بیاورند.

 

منتشر شدن به روز رسانی Fall Creators ویندوز

همچنین حالا دست گیمرها برای انجام بازی های ویدیویی باز تر شده و جدا از آن امنیت ویندوز هم افزایش یافته است. بروز رسانی جدید ویندوز تغییراتی گوناگونی به خود دیده که در ادامه نگاهی به آن ها خواهیم انداخت.

ترکیب دنیای واقعی و مجازی با Mixed Reality Viewer
مایکروسافت از مدت ها پیش نگاه ویژه ای به واقعیت افزوده داشته و با بروز رسانی جدید ویندوز هم توجه زیادی به این بخش نموده اند. اکنون کاربران به کمک ابزارهای موجود می توانند مدل های سه بعدی ساخته و آن ها را به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده به دنیای واقعی بیاورند. البته اطلاعات به دست آمده نشان می دهند که Mixed Reality Viewer به استانداردهای ARKit [پلتفرم واقعیت مجازی اپل] نزدیک نیست ولی حدقل می تواند یک تجربه جذاب برای مخاطب به ارمغان بیاورد؛ اجسام سه بعدی را کشیده و به دنیای واقعی بیاورید.

عکس ها و ویدیوها را ترکیب کنید
ویژگی Story Remix ویندوز 10 این امکان را می دهد تا با گذاشتن عکس ها یا ویدیوها کنار هم فیلم های کوتاهی بسازید. اکنون به کمک اپلیکیشن مربوط به عکاسی می توانید با استفاده از ابزارهای ویرایش موسیقی، افکت های سه بعدی یا انیمیشن ها را به استوری های خود اضافه کند. البته مایکروسافت با دادن قابلیت های بیشتر به کاربران سعی کرده حرف ای ها را هم به این قسمت جذب کند.

تغییرات بخش مخاطبین
اکنون با اپ My People می توانید به صورت مستقیم و بدون باز کردن برنامه های اضافی با دوستان تان از طریق ایمیل یا اسکایپ در ارتباط باشید. همچنین حالا می توانید کسانی که می خواهید را در بخش نخاطبین پین کنید. اشتراک گذاری فایل ها با بقیه مخاطبین [به کمک کشیدن و انداختن فایل] و البته وجود اموجی های جدید از دیگر ویژگی های این بخش به شمار می رود.

مرورگر اج
کاربران حالا می توانند با استفاده از سرفس پن مستقیما از محیط مرورگر اج به ویرایش کتاب های الکترونیکی پرداخته و وبسایت های محبوب شان را به تسکبار بچسبانند.

گیمینگ
با دریافت آپدیت Fall Creators حالا می توانید زمانی که محیط بازی حضور دارید مستقیما به حالت Game Mode سوییچ کنید. آپدیت جدید ویندوز همچنین امکان تعیین زبان برای سرویس استریم Mixer را هم فراهم می کند.

امنیت
مثل همیشه، آمدن ویندوز جدید به معنای تدابیر امنیتی جدید تر است. با دریافت این آپدیت، ویندوز نسبت به نفوذ باج افزارهایی همچون WannaCry مقاوم تر می شود. همچنین مایکروسافت قابلیتی به این نسخه از ویندوز اضافه کرده تا کاربران بتوانند رمزهای عبور و پین کدهای خود را مستقیما از لاک اسکرین بازگردانی کنند تا بدین شکل از قفل شدن تصادفی حساب های کاربری خود جلوگیری به عمل آورند.

قابلیت Find My Pen
مایکروسافت در به روز رسانی Fall Creators سرفس پن را هم به قابلیت Find My Device ویندوز 10 اضافه کرده است. همچنین از این نسخه به بعد می توانید از سرفس پن برای جابجایی در اسلایدشوهای پاورپوینت نیز استفاده نمایید.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *