جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معرفی چند گجت تازه

G-Drive ev SSD (هارد دیسک ) :

نیاز به سرعت راز قدرت این دستگاه است. با یک کارایی عالی که با استفاده از USB 3.0 بدست می آید. شما می توانید تا سرعت 400MB / s را بدست آورید. این درایو دارای 512GB حافظه ی داخلی وسازگار با سیستم عامل مک 10.6 ، ویندوز 7 و 8 و ویستا است. دارای سه سال گارانتی است و می شود آن را به تنهایی یا به همراه G-DOCK ev مورد استفاده قرار داد که دارای حافظه ی قابل ارتقا به 480 مگا بایت برثانیه وبسط پذیری بیشتربرای برآوردن کردن تقاضاهای جدید است.

معرفی چند گجت تازه

logitech Type-S :

یک صفحه کلید محافظ سبک و باریک برای Samsung Galaxy Tab S 10.5 است که از دو طرف Galaxy Tab S شما را در مقابل ضربه های تصادفی ، خش و لکه محافظت می نمایند و با صفحه کلید بلوتوثی آن می توانید یک تجربه سریع و راحت تایپ کردن را بدست آورید.به دو طریق می تواند قرار گیرد .حالت ایستاده که شامل فعالیت های مختلفی از تایپ کردن ، خواندن تا چت آنلاین می شود. و ویژگی روشن خاموش شدن خودکار که هنگامی که آن را باز می کنید تبلت روشن می شود. Logitech Type-S اکنون به رنگ قرمز روشن در دسترس است.

 

logitech Type

خودکار هوشمند Livescribe :

این خودکار هوشمند دارای قابلیت ضبط صدا در هنگام یادداشت برداری است که می توانید بعد از ضبط کردن آن را جلو و عقب کنید. می توانید یادداشت هایتان را درکامپیوتر شخصیتان ذخیره و یا به اشتراک بگذارید. بوسیله ی یک micro-USB می توانید این خودکار را به آیفن یا آیپدتان متصل کرده وآن را شارژ نمایید. حافظه ی این خودکار بسته به نوع مدل آن ظرفیت ضبط 400 یا 800 ساعت صدا را دارد و شامل یک صفحه نمایش OLED است که باعث هدایت آسان برنامه های کاربردی این خودکار هوشمند می شود. راه یاب (wayfindr) هم به  کمک تکنولوژی به نابینایان کمک های زیادی کرده که خوب است با آن آشنا شوید

 

خودکار هوشمند Livescribe

منبع : mytech

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *