جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشکل جدید اسکایپ

اوضاع اپلیکیشن های پیام رسان خراب است. صرفا هفته پیش به اطلاعتان رساندیم که فرستادن برخی از کارکترها، باعث کرش کردن اپلیکیشن پیام ها در آیفون می شود. اکنون کاشف به عمل آمده که اپلیکیشن پیام رسان مایکروسافت نیز از مشکلی مشابه برخوردار است.

مشکل جدید اسکایپ

کافیست تا عبارت «://:http» را در اسکایپ استفاده کنید تا این پلتفرم پیام رسان،‌ با مشکلی جدی رو به رو گردد. لازم به ذکر است که اسکایپ برای iOS، اندروید و ویندوز با این مشکل مواجه هستند اما نسخه ی مخصوص سیستم عامل مک و همچنین نسخه ای بهینه برای نمایشگرهای لمسی در ویندوز ۸.۱، با مشکل رو به رو نمی گردند.

این باگ ابتدا در انجمن های گفتگوی خود اسکایپ مطرح و سپس توسط وب سایت VentureBeat گزارش داده شد. یکی از سخنگویان سرویس پیام رسان مورد بحث نیز ضمن اشاره به وجود باگ گفته: «از وجود این مشکل آگاهی پیدا کرده و اکنون در صدد رفعش بر آمده ایم.»

نکته ی بسیار منفی ماجرا جاییست که کاربر تا زمانی که تاریخچه پیام های خود را به شکل کامل پاک نکند، نمی تواند از کرش کردن اسکایپ جلوگیری به عمل آورد؛ این اپلیکیشن پس از احیای خود، داده های نوشتاری را از فضای ابری دوباره دانلود می کند و پس از مواجه شدن با کارکترهای مشکل ساز، مجددا کرش کرده و این چرخه به شکل بی پایانی ادامه خواهد داشت.

اگر تمایلی به پاک کردن تاریخچه گفتگوهایتان ندارید، تنها راه حل این خواهد بود که از شخص فرستنده بخواهید پیام فرستاده شده را ویرایش و پاک نماید. سپس می توانید با حذف اپلیکیشن و نصب یک نسخه ی قدیمی تر از اسکایپ، مشکل را حل کنید. باید دید سرعت عمل مایکروسافت برای رفع مشکل یاد شده چگونه خواهد بود.

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *