جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشکلات ویندوز 8

شرکت مایکروسافت در روند فعالیت‌های خود یک تغییر عمده ایجاد کرد و توضیح داد سیاست‌های آن برای پشتیبانی از نسل جدید رایانه‌های شخصی عوض شده است.

مایکروسافت بدون آنکه هر گونه اطلاعیه جهانی منتشر کند، تصمیم گرفت در نسل جدید رایانه‌های شخصی امکان پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی ویندوز را حذف کند.

مشکلات ویندوز 8

 

بر این اساس اگر شما یک دستگاه رایانه شخصی جدید مبتنی بر پردازنده Skylake اینتل را خریداری کنید، نمی‌توانید روی آن سیستم‌های عامل ویندوز ۷ یا ویندوز ۸٫۱ را نصب کنید.

این آخرین اقدام مایکروسافت برای ترغیب کاربران به ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود. رویه همیشگی بر این بود که کاربران سازمانی می‌توانستند سخت‌افزار جدید را خریداری کنند و بسته به سیستم‌های داخلی خود، نرم‌افزارهای قدیمی‌تر را روی آن نصب کنند. ولی مایکروسافت این اقدام را غیرممکن کرده است.

 

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تمام برنامه‌ریزی های خود را تغییر دهد تا بر این اساس کاربران جهانی مجبور به استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ شوند.

 

مایکروسافت بر اساس آخرین برنامه‌‌ریزی‌های خود در نظر دارد سیستم عامل ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۱۸ میلادی روی یک میلیارد دستگاه رایانه شخصی نصب شده باشد.

منبع فارس

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *