جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشکلات آپدیت اخیر ویندوز 10

شرکت مایکروسافت به‌تازگی اعتراف کرده است که به‌روزرسانی جدیدی که در اوایل هفته جاری به‌صورت اجباری برای ویندوز نسخه ۱۰ ارائه شده بود بیش از این‌که مفید باشد مضر بوده و دستگاه‌ها را با مشکلاتی روبرو کرده است.

مشکلات آپدیت اخیر ویندوز 10
درواقع هدف از ارائه این به‌روزرسانی که در روز سه‌شنبه با شماره ۱۴۳۹۳.۸۲ برای کامپیوترهای خانگی عرضه شده بود، بهبود ویندوز Powershell بوده است اما این کار نتیجه معکوسی را درپیش داشته و به‌صورت کلی این بخش را انداخته است.

بر اساس گزارش‌ها، عدم وجود یک فایل MOF. دربسته این به‌روزرسانی موجب شده است تا به‌روزرسانی یاد شده تمامی عملیات مرتبط با DSC را با خطای ‘Invalid Property’ روبرو سازد.

البته این مشکلات به اینجا خاتمه نیافته و کمبود یک فایل باینری در به‌روزرسانی یاد شده نیز مشکلاتی را برای ویژگی Implicit remoting بخش Powershell به بار آورده است.

یکی از جنبه‌های نگران‌کننده به‌روزرسانی ناموفق یاد شده این است که مایکروسافت اعلام کرده است که تا ۳۰ اوت مشکل یاد شده را برطرف نخواهد کرد و البته این شرکت در طی بیانیه‌ای از این بابت عذرخواهی کرده است.

البته راهکاری موقت برای رفع این مشکلات عرضه شده است و مقامات مایکروسافت اظهار داشته‌اند کاربران می‌توانند با اجرای دستور wusa /uninstall /kb:۳۱۷۶۹۳۴ در Power shell به‌روزرسانی یاد شده را حذف کنند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *