جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشخصات اپل واچ ٢

apple watch 2

یکی از تحلیلگران مطرح دنیای فناوری به تازگی با انتشار مشخصات اپل واچ ٢ معتقد است که این ساعت هوشمند به یک فشارسنج و GPS مجهز بوده و همچنین در برابر آب مقاوم خواهد بود. این در حالی است که وی اشاره می‌کند نمی‌توانیم تا سال 2018 میلادی شاهد تغییرات گسترده‌ای در سطح این ساعت‌های هوشمند باشیم.

مینگ-چی کو یک تحلیلگر مطرح شرکت KGI Securities کسی که همواره در خصوص محصولات عرضه نشده‌ی شرکت اپل اظهار نظر کرده و دست به افشاگری می‌کند، اخیراً برخی از مشخصاتاپل واچ ٢ را در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است.

در این نکات که طی مصاحبه‌ای با سایت اپل اینسایدر به دست آمده است، کو عنوان کرده که اپل طی نیمه دوم سال دو ساعت جدید را ارائه خواهد کرد. یکی از این ساعت‌ها در واقع نسخه‌ی به‌روز شده اپل واچ اصلی اپل است. این در حالی است که ساعت دوم با نام احتمالی اپل واچ ٢ دارای ویژگی‌های جذاب مکان یابی بوده و می‌توان آن را نسل دوم ساعت‌های هوشمند اپل دانست.

نخستین چیزی که باید در ارتباط با Apple Watch 2 به آن اشاره کرد طراحی آن است.  کو ادعا می‌کند که نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل دارای زبان طراحی مشابه با اپل واچ اصلی هستند. علاوه بر آن از مشخصات Apple Watch 2 نیز باید GPS و یک فشارسنج اشاره کرد. از برجسته‌ترین قابلیت‌های این ساعت هوشمند باید به پیگیری مکان و ارتفاع اشاره کرد که می‌تواند اپل واچ ٢ را به یک محصول جذاب برای جامعه ورزشکاران تبدیل کند.

جالب توجه است هفته گذشته شایعه‌ای در خصوص ساعت هوشمند گیر اس 7 سامسونگ منتشر شد که نشان می‌دهد این ساعت دارای قابلیت‌های مختلفی برای ردیابی تناسب اندام است. اگر شایعات مربوط به ساعت اپل و سامسونگ درست باشد، نتیجه می‌گیریم که تولیدکنندگان گجت‌های پوشیدنی بیش از پیش قصد دارند تا ساعت‌های هوشمند ورزشی را روانه بازار کنند.

آن‌طور که شنیده می‌شود در کنار Apple Watch 2، این کمپانی آمریکایی قصد دارد تا نسخه به‌روز شده اپل واچ 1 را نیز با نام احتمالی اپل واچ اس (Apple Watch S) تا اواخر سال جاری روانه بازار کند. در حالی که انتظار نمی‌رود شاهد تغییرات زیادی در این ساعت باشیم، این انتظار وجود دارد که ما در داخل این ساعت هوشمند شاهد حضور یک پردازنده با معماری 16 نانومتری و ساخت TSMC باشیم. خوشبختانه این پردازنده کاملاً قدرتمند و کارآمد خواهد بود تا اپل واچ بتواند عمر باتری بهتری را نیز ارائه دهد.

کو در یادداشت خود نوشته است که ما نباید انتظار داشته باشیم تا ساعت هوشمند اپل تا سال 2018 میلادی و زمانی که آیفون از ردیاب سلامت قدرتمندانه‌ای برخوردار باشد، تغییرات گسترده‌ای را به خود ببیند. علاوه بر آن می‌توانیم امیدوار باشیم که اپل واچ ٢ به صورت مستقل از اتصال LTE پشتیبانی کند که می‌تواند از این حیث آن را به محبوبیت خوبی برساند.

 

منبع : gadgetnews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *