جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مسواک هوشمند

اگر تاکنون به خود گفته‌اید: «من به یک مسواک احتیاج دارم که فعالیت‌های داخل دهانم را پیگیری کند»، خوش شانس هستید. زیرا یک مسواک هوشمند طراحی شده که می‌توانید از فعالیت‌های داخل دهانتان از طریق وب سایت یا گوشی هوشمند خود اطلاع یابید.

 

mesvake hooshmand 2

 

اهالی شرکت Goodwell ارزیابی کرده‌اند که هر کدام از ما در طول عمر خود، 300 مسواک مصرف می‌کند. این شرکت قصد دارد مبارزه‌ای علیه مسواک‌های فعلی راه‌اندازی کند. شما تنها با 69 دلار یک دسته آلومینیوم توخالی به همراه یک برس زغالی به دست می‌آورید که تعویض می‌شود. با اشتراک 79 دلاری از قطعات جایگزین نیز بهره خواهید برد که هنوز هم ارزان‌تر از مسواک‌های سری هوشمند اورال‌بی است. اگر فکر می‌کنید این مبلغ ناچیز است، می‌توانید از اشتراک بسته ممتاز استفاده کنید که یک نخ دندان پیچی و تمیز کننده زبان نیز دارد و 89 دلار است.

اما اگر بخواهید از طریق وب یا گوشی هوشمند خود بدانید دقیقاً با این مسواک جذاب چه می‌کنید، باید 150 دلار بپردازید. این مبلغ دسترسی نرم‌افزاری به شتاب‌ سنج و کنترل‌گر کوچک داخل مسواک را نیز شامل می‌شود. کل این قضیه یک کد باز است، در نتیجه امیدواریم که شرکت تولید کننده اپلیکیشن‌های بیشتری برای بهره‌برداری از این سخت‌افزار بسازد. البته، هیچ کدام از این‌ها واقعیت نخواهد یافت، مگر این که بودجه 12500 دلاری از سوی مردم تأمین شود.

منبع : crowdsupply

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *