جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مرورگر کروم : بلوکه کننده تبلیغات

اگر از نمایش تبلیغات ویدئویی خودکار خسته شده اید، می‌توانید از مرورگر کروم استفاده کنید که به ابزار بلوکه کردن و مدیریت تبلیغات مجهز شده است.

به گزارش دیجیتال ترندز، تازه ترین نسخه از این مرورگر اینترنتی به امکاناتی مجهز شده که به کاربران امکان می دهد تنها تبلیغاتی را مشاهده کنند که دوست دارند در معرض دیدشان قرار بگیرد.

مرورگر کروم گوگل پیش از این آگهی های pop-up که به صورت فلاش تهیه شده و نمایش داده می شدند را بلوکه می کرد و اعلام کرده که از سال 2018 تمامی آگهی هایی را که در سایت های اینترنتی موجود باشند و با خط مشی های نشر آگهی مصوب گروه Coalition for Better Ads مطابقت نداشته باشند، حذف خواهد کرد.

فناوری بلوکه کردن آگهی کروم که در نسخه رومیزی و اندروید این مرورگر موجود است از طریق بخش تنظیمات در آدرس settings/content/ads موجود است.

از این طریق هم بلوکه کردن آگهی های نامناسب به طور خودکار ممکن است و هم می توان اگهی های خاص در سایت های خاصی را بلوکه کرد. همچنین از این طریق می توان روندهای خاصی را در تبلیغات بلوکه کرد. به عنوان مثال از نمایش آگهی هایی که ناگهان نمایش داده و شده و خواندن مطالب را مختل می کنند، جلوگیری کرد.

منبع : فارس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *