جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ترک کردن سونی توسط مدیر عامل پلی‌استیشن پس از ۲۷ سال

«جان کودرا» (John Kodera)، معاون فعلی پلی‌استیشن یا همان شرکت Sony Interactive Entertainment، به عنوان مدیر عامل این کمپانی انتخاب شده است. «آندرو هاوس» (Andrew House)، مدیر سابق پلی‌استیشن از این پس به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی شرکت Sony Interactive Entertainment فعالیت خواهد کرد. آندرو هاوس به مدت یک سال دیگر در سونی باقی می‌ماند تا مراحل تغییر مدیریت هرچه روان‌تر انجام شوند.

 

ترک کردن سونی توسط مدیر عامل پلی‌استیشن پس از ۲۷ سال

جان کودرا هم‌چنین به عنوان مدیر عامل شعبه‌ی ژاپن Sony Interactive انتخاب شده است؛ ولی آندرو هاوس باز هم به عنوان مدیر در این استودیو باقی خواهد ماند. جان کودرا مدیریت تمام بخش‌های SCI یعنی از بازی‌های آن گرفته تا سرویس‌ها و شبکه‌های مختلف را در تمام دنیا به دست خواهد گرفت. کودرا مستقیما به «کازوئو هیرایی»، مدیر عامل کل سونی گزارش خواهد داد.

آندرو هاس در یک پیغام درباره‌ی تغییرات جدید گفته است:

«بسیار از آنچه با سونی و پلی‌استیشن ساخته‌ایم، یعنی سرگرم کردن میلیون‌ها نفر و ساخت بهترین بازی‌ها و یک شرکت حوزه‌ی سرگرمی دیجیتال، خوشحال هستم. پلی‌استیشن بیش از ۲۰ سال بخش بزرگی از زندگی من بوده، ولی حالا که این شرکت توانسته است به موفقیت رکورد شکنی برسد، بهترین زمان برای من به نظر می‌رسد تا به دنبال چالش‌های جدیدتری بروم.»

جان کودرا هم نامه‌ی کوتاهی نوشته و گفته است:

«افتخار بزرگی است تا به عنوان مدیر عامل SIE انتخاب شوم و به خاطر اعتمادی که آندی و کاز در این موضوع به من داشته‌اند از آن‌ها تشکر می‌کنم. می‌خواهم با اساس قرار دادن پیشرفتی که آندی به برند پلی‌استیشن آورده، با قدرت بیشتری ارزش آنچه با پلی‌استیشن ارایه می‌کنیم را ارایه دهم.»

منبع : دیجی کالا

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *