جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


محصول جدید B&O: صدا و طراحی بی نظیز

محصول جدید B&O: کیفیت صدا در کنار ظرافت در طراحی

Beoplay H4 هدفونی است که تجربه گوش دادن به موسیقی از طریق بلوتوث و طراحی خاص را ترکیب کرده‌. Beoplay H4 توسط جیکوب فاکنر طراحی شده. کسی که اچ ۶ و اچ ۳ را نیز در سابقه کاری خود دارد. این طراحی جذاب و شیک، از ترکیب چرم پوست بره برای هدبند و گوش گیر های این هدفون در کنار آلومینیوم پولیش شده تشکیل شده است.

محصول جدید B&O: صدا و طراحی بی نظیز

هدفون های جدید که مجهز به یک درایور 40 میلی متری است که توانایی پاسخگویی فرکانسی ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز را خواهد داشت. این هدفون ۲۳۵ گرمی که از یک باتری ۶۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد، و می تواند تا ۱۹ ساعت امکان گوش داد به موسیقی توسط بلوتوث را برای شما فراهم کند که اگر بخواهید از تمام ظرفیت آن استفاده کنید، نزدیک به 2.5 ساعت نیاز دارید تا این هدهست کاملا شارژ شود . علاوه بر این سه دکمه کنترل هم برای کنترل صدا و موسیقی بر روی هدفون قرار گرفته است‌ .

 

قیمت هدفون H4 در حدود ۲۵۰ یورو یا به عبارتی ۳۰۰ دلار خواهد بود که این قیمت چیزی در حدود قیمتی است که برای H6 امریکا در نظر گرفته شده بود؛ اما H6 در اروپا قیمتی معادل ۳۰۰ یورو داشت. اما نکته ای که درباره H6 وجود داشت این بود که H6 توانایی پشتیبانی از سیستم بلوتوث را نداشت و اگر می خواستید از سیستم بی سیم نیز استفاده کنید می بایست تا حدود ۴۰۰ یورو برای خرید مدل H7 هزینه می کردید.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *