جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فیسبوک ادعا می‌کند محبوبیت استوری اینستاگرام از اسنپ چت بیشتر است

امروزه بازار شبکه های اجتماعی بسیار داغ است و انتظار می‌رود برگ برنده دست آن اپلیکیشنی باشد که ایده‌های خلاقانه تری دارد. حال به نظر شما محبوبیت استوری اینستاگرام بیشتر است یا اسنپ چت؟

محبوبیت استوری اینستاگرام از اسنپ چت

فیسبوک پنج سال پیش، شبکه اجتماعی مخصوص به اشتراک گذاشتن عکس، یعنی همان اینستاگرام، را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرد. اینستاگرام دائما در حال افزودن ویژگی‌ها و قابلیت‌های شبیه به اسنپ چت است. فیسبوک ادعا کرده که این ویژگی‌ها محبوبیت استوری اینستاگرام را افزایش می‌دهند.

فیسبوک اخیرا به شدت مشغول افزودن ویژگی‌هایی به استوری اینستاگرام است که بیشتر ایده‌های آن‌ها از اپلیکیشن اسنپ چت گرفته شده و اکنون فیسبوک ادعا می‌کند که تمامی تلاش‌هایی که جهت افزایش محبوبیت استوری اینستاگرام کرده است، نتیجه بخش بوده و روز به روز کاربران بیشتری از استوری‌ها استفاده می‌کنند.

این غول بزرگ در زمینه شبکه‌های اجتماعی اذعان داشت که تا به حال بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در حال استفاده از استوری‌های اینستاگرام هستند؛ ویژگی جذابی که با استفاده از آن کاربران می‌توانند یک یا چندین عکس و فیلم را به اشتراک بگذارند که پس از ۲۴ ساعت کاملا ناپدید می‌شود. تعداد کاربرانی که از ویژگی استوری اینستاگرام بهره می‌برند بسیار بیشتر از کاربرانی است که تمایل به استفاده از اسنپ چت دارند. تعداد کاربرانی که به طور کل از اسنپ چت در سال گذشته استفاده کرده اند، مجموعا ۱۵۸ میلیون نفر بوده است. از اسنپ چت خواسته شد که نظر خود را در مورد این تعداد بیان کند، اما مدیران این اپلیکیشن از دادن پاسخ امتناع کردند.

فیسبوک همچنان در حال قرض گرفتن ایده‌ از اسنپ چت و دیگر اپلیکیشن‌ها است؛ و بدون این که ایده منحصر به فرد خود را داشته باشد، همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و به طرز شگفت انگیزی روز به روز هم به محبوبیت استوری اینستاگرام افزوده می‌شود. از جمله این ایده‌ها استیکرهای معمولی و یا قابلیت افزودن استیکرهای مربوط به مکان ثبت استوری است (به عنوان مثال استیکری که نشان می‌دهد شما در حال حاضر در شیکاگو هستید). حتی قابلیت ترکیب چندین سلفی هم ایده خود فیسبوک نبوده است!

فیسبوک پنج سال پیش اینستاگرام را با قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرد و اکنون این اپلیکیشن، یکی از محبوب ترین‌ها در میان مردم بوده و محبوبیت استوری اینستاگرام هم مهر تاییدی براین موضوع گذاشته است.

منبع : تکرا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *