جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


محافظ Anti-Spy ، برای آیفون دارها

حتما برای شما هم پیش آمده که در اتوبوس یا مترو مشغول تماشای عکس دوستانتان در اینستاگرام یا تلگرام باشید و در همان لحظه متوجه افرادی شوید که چشم از موبایل شما برنمی‌دارند و تصاویر شخصی شما را با دقت نگاه می‌کنند!

محافظ Anti-Spy ، برای آیفون دارها

متاسفانه احترام به فضای شخصی افراد در خیلی از جوامع رعایت نمی‌شود که جامعه ما هم جزو پیشتازان احترام نگذاشتن به حقوق دیگران است. حتی گاهی این موضوع باعث دعوا یا درگیری هم بوده است اما همچنان ادامه دارد. آیا تا زمانی که فرهنگ سازی شود راه حل موقتی وجود دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است و برای شما 7 و یا 8 دلار هزینه دارد. تفاوت قیمت این گجت به نوع آیفون شما بستگی دارد و طبیعتا هم گجت برای آیفون 7 پلاس از آیفون 7 گران‌تر است. این گجت زمانی که به صفحه نمایش موبایل شما متصل می‌شود، فقط شما که روبه‌روی صفحه نمایش هستید تصویر آن را می‌بینید و افرادی که کنار شما هستند نمی‌توانند تصویر موبایل شما را ببینند. این محافظ Anti-Spy نام دارد و با 0.3 میلی‌متر ضخامت، علاوه‌بر اینکه مانع فضولی دیگران می‌شود از صفحه نمایش شما هم محافظت می‌کند. یعنی اگر موبایل از دست شما بیافتد، مانع شکستن یا خط افتادن روی صفحه آیفون شما می‌شود. علاوه بر همه این‌ها این محافظ گارانتی تعویض مادام‌العمر هم دارد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *