جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مایکروسافت Wand Labs را خرید

حتماً به یاد دارید که چندی پیش کمپانی مایکروسافت با خریداری شبکه اجتماعی Linkedin بسیار خبرساز شده بود و تقریباً همه جا صحبت از این اقدام ردموندی ها بود. اما امروز صبح این شرکت در خصوص خرید تازه خود صحبت کرده تا نشان دهد اهداف بسیار بزرگی در سر دارد.در ادامه باتک شات همراه باشید.

مایکروسافت Wand Labs را خرید

خرید تازه مایکروسافت، یک استارتاپ یا شرکت نوپا در زمینه ارایه سرویس‌های مرتبط با پیام رسانی محسوب می شود که قرار است در همین رابطه به مایکروسافت و بات های آن کمک کند.

جالب است بدانید که استارتاپ Wand Labs تنها ۷ کارمند دارد و دفتر آن در سیلیکون ولی مستقر است. فعالیت اصلی این شرکت کوچک یکپارچه سازی سرویس‌ های مختلف چت است.

 

David Ku از مایکروسافت در وبلاگ این شرکت اعلام کرده است که این خرید به دیدگاه و استراتژی ما برای ارایه خدمات ارتباطی و مکالمات به عنوان یک پلفترم که ساتیا نادلا در کنفرانس بیلد 2016 به آن اشاره داشت، شتاب می دهد.

 

او در ادامه گفت که تکنولوژی Wand Labs باعث پیشرفت ما در صنعت رو به رشد ارتباطات هوشمند خواهد شد. در حال حاضر ما در عصر چیزهایی مانند بات ها به سر می بریم. موضوعی که برای مایکروسافت دردسرساز بوده است.

 

از سوی دیگر، Vishal Sharma مدیرعامل این استارتاپ نیز خاطر نشان کرد که خدمات آن ها که تنها به صورت بتای خصوصی در در دسترس بوده، تعطیل می شود و از این پس دوست داران این سرویس می‌توانند انتظار داشته باشند تا المان‌های آشنایی را در کارهای‌ آینده Wand Labs و مایکروسافت ببینند.

 

این حرف شاید به این معنا باشد که قابلیت‌ هایی همچون امکان به اشتراک‌ گذاری موسیقی‌ ها و کنترل لوازم هوشمند خانگی به سرویس های پیام رسانی مایکروسافت اضافه شوند. باید صبر کنیم و ببینیم حاصل همکاری این دو شرکت به کجا ختم خواهد شد.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *