جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ماوس گیمینگ کورسیر چه قیمتی در بازار دارد

اگر به بازی های ویدئویی علاقه دارید و از طرفداران پر و پا قرص PC در برابر کنسول ها به حساب می آید حتما موافقید که داشتن یک ماوس حرفه ای می تواند تاثیری شگرف و غیر قابل انکار بر تجربه گیمینگ هر کاربری داشته باشد. دقت در حرکت، کلیدهای در دسترس و ارگونومی ماوس از جمله فاکتورهای کلیدی در انتخاب یک ماوس گیمینگ هستند. اخیرا کورسیر ماوس گیمینگی را روانه بازار کرده که تمرکز اصلی آن در کنترل بیشتر گیمر بر روی حرکت خود در میدان بازی است.

ماوس گیمینگ کورسیر

این ماوس که GLAIVE RGB نام دارد مخصوص کاربران راست دست طراحی شده و اصلی ترین وجه تمایز آن با سایر ماوس های گیمینگ، سه گریپ قابل تعویض در بخشی است که زیر انگشت شست قرار می گیرد. دقت سنسور این ماوس 16000DPI است که از نظر آماری در رده ماوس های گیمینگ حرفه ای قرار می گیرد و البته قابلیت تنظیم آن بسته به تمایل گیمر و شرایط بازی نیز وجود دارد. شش کلید بر روی بدنه Glaive RGB در نظر گرفته شده اند و همگی آنها به کمک نرم افزار اختصاصی کورسیر قابل برنامه ریزی می باشند. همچنین یک کلید داخلی هم برای انتخاب پنج حالت DPI از پیش برنامه ریزی شده در دسترس کاربران قرار گرفته است. تمامی تنظیمات همانند سایر ماوس های گیمینگ پیشرفته امروزی در حافظه داخلی دستگاه ذخیره می شوند تا نیازی به نصب کردن نرم افزار تنظیم ماوس در رایانه های مختلفی که بر روی آنها به بازی کردن می پردازید وجود نداشته باشد. در نهایت هم همان طور که از نام این دستگاه بر می آید قابلیت نورپردازی RGB است که حس اختصاصی سازی فوق العاده ای در اختیار کاربر قرار می دهد. نورپردازی RGB سه منطقه ای دینامیک کمک شایانی به ایجاد حس در اختیار داشتن یک دستگاه با کیفیت خواهد کرد.

به گفته کورسیر در این ماوس از یک موتور اختصاصی برای رهگیری سریع و تنظیم دقت ماوس در حد 1DPI استفاده شده است تا امکان استفاده بهینه از آن بر روی هر ماوس پدی وجود داشته باشد. قیمت Glaive RGB از سوی کمپانی تولید کننده 70 دلار (در حدود 250 هزار تومان) در نظر گرفته شده و از همین حالا برای فروش عرضه شده است.

منبع : سخت افزار

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *