جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مانیتور ۲۷ اینچی بنکیو با رزولوشن 4K

مدلSW271 جدیدترین مانیتور بنکیو است که با داشتن ویژگی‌های بی‌نظیر، مخصوص حرفه‌ای‌ها طراحی شده است.

 

مانیتور ۲۷ اینچی بنکیو با رزولوشن 4K

ظاهرا بنکیو در سکوت خبری کامل، نمایشگر حرفه‌ای جدید خود را به نام SW271 روانه‌ی بازار کرده است. این مانیتور از پنل 4K جهت نمایش تصاویر بهره می‌برد، از گستره‌ی رنگی بالایی برخوردار است و از HDR10 هم پشتیبانی می‌کند. مدل SW271 در حقیقت مدل کوچک‌تر SW320 به حساب می‌آید که حدودا یک سال پیش عرضه شد. البته نباید فراموش کرد که بنکیو SW271 در کنار کوچک شدن، تفاوت‌های دیگری نیز با مدل قبلی‌اش دارد. بنکیو با عرضه‌ی این مانیتور جدید، عکاسان را هدف قرار داده است.

مدل BenQ SW271 از یک پنل ۱۰ بیتی IPS بهره می‌برد که می‌تواند ۱.۰۷ میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد. این مانیتور برخلاف SW320، از نور پس‌زمینه‌ی LED استفاده می‌کند و مشخصاتی که دارد، آن را تبدیل به‌ یکی از مانیتورهای رده‌بالای UHD در بازار می‌کند؛ ظاهرا بنکیو SW271 می‌تواند تصاویر را با رزولوشن بی‌نظیر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، رفرش‌ریت ۶۰ هرتز و میزان روشنایی ۳۵۰ نیت نمایش دهد؛ همچنین گفته شده است که این مانیتور از کنتراست استاتیک ۱۰۰۰:۱ بهره می‌برد، زمان پاسخ‌گویی ۵ میلی‌ثانیه‌ای دارد و زاویه‌ی دیدش به ۱۷۸ درجه می‌رسد. درجه‌ی روشنایی ۳۵۰ نیت برای یک مانیتور HDR10 اندکی کم است؛ بااین‌حال بنکیو برای حل چنین مشکلی از یک پوشش اضافه روی صفحه‌نمایش استفاده کرده است.

بنکیو SW271 از HDR ده بیتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی باشد که دوست دارند به تصاویرشان ویژگی HDR اضافه کنند. این مانیتور برای کسانی که اهل فیلم‌ یا بازی‌ هستند نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

مدل SW271 از ویژگی Hotkey Puck (انحصاری بنکیو) استفاده می‌کند و این یعنی، کاربران می‌توانند به‌‌سرعت بین حالات Adobe RGB ،sRGB و Black & White سوییچ کنند یا عملکردهای دیگری را انجام دهند. این مانیتور همچون برادر بزرگ‌ترش می‌تواند تصاویر را در فضاهای رنگی مختلفی به نمایش بگذارد. به‌علاوه بد نیست بدانید که مانیتور جدید بنکیو دارای یک پایه‌ی قابل‌تنظیم است که به شما اجازه می‌دهد آن را در جهات مختلف بچرخانید.

این مانیتور در زمینه‌ی اتصالات هم حرف‌هایی برای گفتن دارد؛ طبق ادعای بنکیو، نمایشگر SW271 دارای یک درگاه دیسپلی‌پورت ۱.۴، دو کانکتور HDMI 2.0، یک درگاه USB 3.1 نوع C (نسل اول) و یک جک هدفون است. سایر مشخصات آن را می‌توانید در جدول بخش تصاویر ببینید.

مانیتور بنکیو SW271 هم‌اکنون در برخی از فروشگاه‌های آمریکا با قیمت ۱۱۵۰ دلار در دسترس است. گفتنی است که مدل قبلی آن (SW320) هم‌اکنون در بازار دارای برچسب قیمت ۱۴۹۹ دلاری است.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *