جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه

دومین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه’ با رقابت 60 تیم برنامه نویس در دانشگاه صنعتی شریف آغاز و به مدت 48 ساعت ادامه دارد.

ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه

دومین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد فرصت لذت بردن در فرآیندی که ترکیبی جذاب از آموزش و تجاری سازی و خلاقیت، آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی – اقتصادی در حوزه کسب وکارهای نو، لذت حل مساله به شیوه های گوناگون در فرآیندی خلاقانه، پرورش ایده های خلاقانه در حوزه برنامه نویسی موبایل، توجه به رغبت ها و علایق متفاوت دانشجویان و شناسایی توانمندی ها و هدایت استعدادهای در حوزه برنامه نویسی در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد.
در این ماراتون دانش آموزان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسر کشور در قالب تیم های دو تا چهار نفره در 48 ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک نرم افزار موبایل را با موضوع مشخص شده از طرف کمیته داوری برنامه نویسی و ارایه کنند.
تیم داوری مسابقات متشکل از اساتید و متخصصان حوزه برنامه نویسی و با سرپرستی آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف و با مدیریت پروفسور حمیدرضا ربیعی در روز شنبه 21 شهریورماه پس از بررسی، سه تیم برگزیده را انتخاب خواهند کرد.
مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از مسابقات شنبه 21شهریور در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

منبع ایرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *