جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لپ تاپ های All Day Gram ال جی

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت کره‌ای ال‌جی قصد دارد که هشت لپ‌تاپ جدید از سری محصولات “آل دی گرم” (All Day Gram) خود را به نمایشگاه CES 2017 بیاورد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر و هشت لپ‌تاپ جدید ال‌جی داشته باشید.

لپ تاپ های All Day Gram ال جی
تاکنون شایعات زیادی در رابطه با نمایشگاه CES 2017 و محصولاتی که قرار است شرکت‌های مختلف در آن معرفی کنند شنیده‌ایم. در بین تمام شایعات و خبرهای منتشر شده، شرکت ال‌جی نقش ویژه‌ای داشته است. ال‌جی چندی پیش اطلاعاتی در مورد اسپیکر معلق، اسپیکر بیسیم دورگردنی، ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) و شش گوشی هوشمند میان رده منتشر کرد و اعلام داشت که این محصولات را به نمایشگاه CES 20177 می‌آورد. حال به نظر می‌رسد که کلکسیون ال‌جی هنوز تمام نشده و این شرکت کره‌ای قصد دارد لپ‌تاپ‌های جدیدی سری All Day Gram خود را هم در نمایشگاه CES 2017 معرفی کند.

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت کره‌ای ال‌جی قصد دارد که هشت لپ‌تاپ جدید از سری محصولات “آل دی گرم” (All Day Gram) خود را به نمایشگاه CES 2017 بیاورد. به نظر می‌رسد که لپ‌تاپ‌ها یا نوت‌بوک‌های جدید ال‌جی وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارند و باتری آن‌ها می‌تواند تا 24 ساعت دوام را به همراه داشته باشد! این موضوع بدون تردید بسیار جالب توجه خواهد بود، اگرچه عملی کردن آن به مراتب دشوار و دور از انتظار به نظر می‌رسد. طبق گزارش سایت اسلش‌گیر (Slashgear) ظاهرا تنها یکی از هشت لپ‌تاپ جدید ال‌جی از باتری بهره می‌برد که به واقع تا 24 ساعت توان شارژدهی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و سایر نسخه‌های لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت عملا این قابلیت را ارائه نمی‌کنند.

یکی از هشت لپ‌تاپ جدید ال‌جی به صفحه نمایشی 13.3 اینچی مجهز می‌شود و باتری آن 50 وات ساعتی است. پردازنده این لپ‌تاپ هم پردازنده Core i3 اینتل خواهد بود. در سمت مقابل اطلاعاتی در مورد دو نسخه 14 و 15.6 اینچی نوت‌بوک‌های جدید ال‌جی منتشر شده است که ظاهرا مشخصات فنی قدرتمندتری دارند و باتری آن‌ها به ترتیب 23 و 22 ساعت دوام را ارائه می‌کند. طبیعی است که لپ‌تاپ‌های جدید سری “آل دی گرم” (All Day Gram) ال‌جی با توجه به ابعاد متفاوت، وزن مختلفی را هم به همراه داشته باشند. سایت اسلش‌گیر اشاره می‌کند که با چشم‌پوشی از مدل 15.6 اینچی لپ‌تاپ‌های جدید ال‌جی باید اشاره کنیم که تمام نسخه‌های آن وزن کمتر از 980 گرم را ارائه می‌کنند. وزن 980 گرمی در واقع وزنی بود که سری لپ‌تاپ‌های “آل دی گرم” (All Day Gram) ال‌جی در سال 2015 به همراه داشتند.

سایت اسلش‌گیر به نقل از ال‌جی اشاره دارد که مدل رده بالا و 14 اینچی لپ‌تاپ‌های جدید ال‌جی 970 گرم وزن دارد و نسخه 13.3 اینچی آن وزنی در حدود 940 گرم خواهد داشت. ظاهرا یک مدل سبک‌تر از دو لپ‌تاپ نامبرده شده هم با وزن‌های 860 و 830 گرم هم عرضه می‌شوند. از نظر پردازنده، شرکت ال‌جی تمام نوت‌بوک‌های جدید سری “آل دی گرم” (All Day Gram) خود را به نسل هفتم سری پردازنده‌های Core شرکت اینتل مجهز کرده است. رم آن‌ها از نوع DDR4 خواهد بود و ظرفیت‌های مختلفی را ارائه می‌کند. گفته شده که 8 لپ‌تاپ جدید ال‌جی از نظر حافظه داخلی با ظرفیت‌هایی مابین 256 الی 512 گیگابایت و از نوع SSD عرضه می‌شوند. بازه قیمتی این محصولات هم مابین 1000 تا 2000 دلار عنوان شده است.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با لپ‌تاپ‌های جدید شرکت ال‌جی منتشر نشده است، اما بدون تردید در جریان نمایشگاه CES 2017 شاهد انتشار تمام جزئیات مرتبط با نوت‌بوک‌های جدید ال‌جی خواهیم بود.
منبع:
اسلش‌گیر

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *