جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لپ تاپ لوله شدنی لنوو از راه می رسد

شرکت لنوو از تولید لپ تاپی خبر داده که به شکل تاشدنی طراحی شده و لذا می توان آن را لوله کرد و در ساک یا کوله پشتی خود جای داد.


به گزارش ورج، این شرکت با برگزاری مراسمی در شهر نیویورک ایده های خود برای استفاده از رایانه های شخصی را در سال های آینده افشا کرد و تصویری از یک رایانه تاشدنی با نمایشگر منعطف را در معرض دید علاقمندان قرار داد.

این رایانه تاشو دارای صفحه کلید توکار و همین طور قلم هوشمند تینک پد است. همچنین یک موشواره هم برای علاقمندان به لپ تاپ مذکور طراحی شده است.

یکی از قابلیت های جذاب دیگر لپ تاپ تاشوی لنوو این است که با استفاده از فرامین صوتی کار می کند و لذا کاربران برای بازکردن مرورگر و گشت و گذار در صفحات وب می توانند از صدای خود بهره بگیرند.

لنوو حاضر به افشای این مساله که از چه فناوری برای تولید لپ تاپ مذکور استفاده کرده، نشده است. این شرکت صرفا فناوری یاد شده را بسیاری پیشرفته و جدید توصیف کرده است. زمان عرضه عمومی و قیمت این لپ تاپ هنوز اعلام نشده است.

شرکت های مختلف فناوری مانند سامسونگ و ال جی چند سالی است تولید نمایشگرهای تاشدنی را آغاز کرده اند، اما این تلاش ها هنوز منجر به تولید محصول نهایی نشده است.

 

منبع : فارس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *