جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لپ تاپ بادوام شرکت گاما تِک

شرکت GammaTech از جدیدترین نوت بوک فوق مستحکم خود که برای کارگران سیار، دولتمردان و کاربران صنعت خودرو طراحی شده، پرده برداشت.

این دستگاه که S15AB نام گرفته دارای یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی فول اچ دی است و کاربران می توانند برجسب نیاز چیپست های مختلف سری Broadwell U اینتل و همچنین تا ۱۶ گیگابایت رم را برای دستگاه مورد نظر خود انتخاب نماید.

لپ تاپ بادوام شرکت گاما تِک

 

سری پردازنده های Broadwell U اینتل نوعی راهکار یکپارچه است که یک کارت گرافیک مجتمع اچ دی را در خود جای داده و برق مصرفی پایینی دارد (۱۵ وات).

اما مصرف پایین برق برای چیپست بدان معناست که باتری دستگاه هم عمر بیشتری خواهد داشت. این تراشه همچنین از تکنولوژی vPro نیز پشتیبانی می کند که در اصل کار تامین امنیت آن را بر عهده دارد.

فریم دستگاه از آلیاژ منیزیم ساخته شده و ۲۰ برابر از کیس های پلاستیکی محکم تر است و این سطح استحکام، باعث شده که دستگاه استاندارد MIL-STD 810G را برای مقاومت در برابر لرزش دریافت کند.

کیبورد، کی پد، دکمه ها و نشانگرهای پایین تاچ پد نیز همگی در برابر ریزش مایعات مقاوم هستند. این دستگاه همچنین موفق شده استاندارد IP-5X را دریافت نماید و به همین دلیل در برابر گرد و غبار مقاوم است.

از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای S15AB می توان به وب کم، میکروفون، تاچ پد خازنی با پشتیبانی از ژست های حرکتی و همچنین نوعی کارت خوان هوشمند اشاره نمود.

علاقمندان به خرید این دستگاه می توانند در صورت نیاز نوع بهره مند از مودم داخلی وایرلس آن را خریداری کنند و در مورد حافظه داخلی این لپ تاپ هم باید گفت که امکان انتخاب بین هارد درایو مکانیکی یک ترابایتی یا اس اس دی ۵۱۲ گیگابایتی برای کاربران آن وجود دارد.

این دستگاه همچنین دارای یک درایو اپتیکال است، باتری آن در صورت استفاده نرمال تا ۸٫۵ دوام می آورد و قیمت پایه آن هم از ۱۹۹۹٫۹۹ دلار آغاز می شود.

منبع:slashgear

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *