جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایسوس از لپ‌تاپ جدید Vivobook S510 با طراحی و پردازنده‌های جدید رونمایی کرد

آی تی رسان/ امروز ایسوس از لپ‌تاپ جدید Vivobook S510 رونمایی کرد. طراحی این محصول با مقداری تغییر همراه بوده و مشخصات سخت‌افزاری آن نیز بهبود داشته است. این ترکیب جدید میان طراحی و سخت‌افزار قدرتمند، دستگاه جدید ایسوس را تبدیل به رقیبی قدرتمند برای لپ‌تاپ‌های تولیدی دیگر شرکت‌ها کرده است.

 

این شرکت تایوانی برای اولین‌بار از محصولات سری Vivobook S خود در نمایشگاه Computex امسال رونمایی کرد. اگرچه شاید این لپ‌تاپ توانایی رقابت با محصولات گران‌قیمت را نداشته باشد ولی باتوجه به قیمتی که ایسوس برای آن درنظر گرفته، با محصول مناسبی روبرو هستیم.

مشخصات سخت‌افزاری
Vivobook S510 دارای نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی بوده و از پردازنده‌های اینتل Core i7-7200U و Core i7-7500U بهره می‌برد. 8 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت هارد این پردازنده را همراهی می‌کنند.

از درگاه‌های ارتباطی این محصول می‌توان به کارت‌خوان SD، پورت USB type-C، پورت USB Type-A، پورت USB 2.0، پورت HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره نمود. ایسوس سیستم‌عامل ویندوز 10 نسخه هوم را برای لپ‌تاپ خود درنظر گرفته است.

قیمت
اگر خواهان خریداری این محصول هستید می‌توانید آن را از امروز با قیمت پایه 699 دلار با پردازنده Core i7-7500U تصاحب کنید. این لپ‌تاپ از طریق‌ فروشگاه آنلاین ایسوس و دیگر فروشگاه‌های مطرح اینترنتی عرضه خواهد شد.

 

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *