جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بر سر لانچر اندویدی نوکیا چه می آید؟

نوکیا سال گذشته نسخه آزمایشی لانچر اندرویدی خود را با نام Nokia Z در گوگل پلی استور عرضه کرد که اکنون نیز در دسترس است و کاربران نیز از آن استقبال کرده اند؛

اما متاسفانه طبق گزارشات منتشر شده، نوکیا هیچ برنامه ای برای عرضه رسمی آن ندارد.

 

بر سر لانچر اندویدی نوکیا چه می آید؟

نوکیا در سال ۲۰۱۴ تبلتی با سیستم عامل اندروید به نام N1 عرضه کرد و در سال ۲۰۱۶ نیز لانچر اختصاصی اندرویدی خود را تحت عنوان Nokia Z عرضه کرد. این لانچر در گوگل پلی استور به صورت رایگان در دسترس است و کاربران هنوز هم می توانند آن را از گوگل پلی استور دریافت کنند. البته لازم به ذکر است که این لانچر به صورت آزمایشی ارائه شده است و هنوز نسخه رسمی آن عرضه نشده است.

همانطور که می دانید نوکیا قصد دارد امسال چند گوشی اندرویدی را روانه بازار کند و احتمال آن وجود داد که لانچر اختصاصی آن آپدیت شود و همچنین ویژگی های آن تا حدی بهبود یابد و نوکیا آن را بر روی گوشی های جدید اندرویدی خود نصب کند؛ اما از سویی دیگر به نظر می رسد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

مسئولان سایت NokiaMob با مقامات مسئول شرکت نوکیا تماس گرفتند و درباره این لانچر از آن ها سوال کردند.

مسئولان شرکت نوکیا نیز در پاسخ گفتند که هیچ برنامه ای برای به روز رسانی لانچر اختصاصی خود ندارند. همچنین آن ها اعلام کردند که شرکت نوکیا از این لانچر بر روی گوشی های خود استفاده نخواهد کرد و نسخه رسمی آن ارائه نخواهند شد.

اولین گوشی اندرویدی عرضه شده توسط نوکیا در سال جاری گوشی Nokia 6 است که در حال حاضر در چین در دسترس است؛ اما این گوشی فاقد لانچر Nokia Z است. این گوشی دارای اندروید ۷٫۰ و رابط کاربری سفارشی سازی شده برای کاربران چینی است.

در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر، Nokia Z را از گوگل پلی استور دانلود کرده اند.

این لانچر در گوگل پلی استور از ۵ ستاره، ۴٫۲ ستاره را کسب کرده است که نشان دهنده این است که کاربران از آن استقبال کرده اند. این لانچر در ماه آپریل ۲۰۱۶ توسط نوکیا عرضه شد؛ اما متاسفانه همان طور که گفتیم نوکیا برای آپدیت و عرضه رسمی آن، هیچ برنامه ای ندارد.

منبع:کلیک

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *