جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اضافه شدن قابلیت Discover به نسخه وب اینستاگرام

اپلیکیشن به اشتراک گذاری تصاویر فیس بوک که اینستاگرام نام دارد به تازگی یک قابلیت جدید را به صفحه خانگی نسخه وب خود اضافه کرده تا رضایت کاربران را بیش از پیش جلب کند. آیکون قطب نمای کوچکی که کاربران را به صفحه تازه ای برای کشف سایر کاربران منتقل می کرد، اکنون به نسخه وب نیز اضافه شده است.

اضافه شدن قابلیت Discover به نسخه وب اینستاگرام
اینستاگرام مدتی ست که روی نسخه وب خود تمرکز کرده و قصد دارد دستی به سر و روی آن بکشد. برای مثال این نسخه در هفته گذشته بااضافه شدن تب نوتیفیکیشن ارتقاء یافت و امروز نیز شاهد اضافه شدن بخش محبوب Discover People یا کشف افراد هستیم.


هنگامی که Instagram.com را در صفحه مرورگر خود باز کنید، دکمه جدید “کشف افراد” را در بالای صفحه و در نزدیکی گوشه راست پنجره می بینید. دقیقاً در سمت راست آیکون جستجو، تب نوتیفیکیشن قرار دارد که مدتی قبل به نسخه وب اضافه شد.
به گفته سخنگوی اینستاگرام، بروزرسانی کشف افراد دیروز برای تمامی کاربران ارسال شد. قابلیت کشف افراد پیش از این در اپلیکیشن موبایلی اینستاگرام حضور داشت و هم اکنون در سرتاسر وب نیز قابل دسترس است.

اضافه شدن قابلیت Discover به نسخه وب اینستاگرام2
هنگامی که روی این دکمه کلیک کنید، صفحه افراد مختلف را به همراه سه پست آخرشان خواهید دید که می توانید آنها را فالو کنید. روند اخیر اینستاگرام که به تازگی توجه بیشتری به نسخه وب نشان می دهد، دلیلی بر اثبات این موضوع است که اینستاگرام اعتقاد دارد نباید دسکتاپ را به طور کامل نادیده گرفت. هنوز هم افراد کمی وجود دارند که فقط به نسخه وب دسترسی دارند و نمی توانند تصاویر جدید خود را از طریق وب پست کنند، چرا که باید این کار را با یک دستگاه موبایل انجام دهند. اما اکنون می توان گفت که نسخه وب اینستاگرام قابلیت های بیشتری نسبت به هفته گذشته دارد و غنی تر شده است.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *