جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت جدید Messenger فیسبوک

به نظر می رسد که یک بروز رسانی بزرگ برای اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک در راه باشد و احتمالا کاربرانی که به حریم خصوصی خود اهمیت بالایی می دهند، از این تغییرات خوشنود خواهند شد.

قابلیت جدید Messenger فیسبوک

اینطور که مشخص است، فیسبوک تصمیم دارد ویژگی «ناپدید شدن پیام ها» را به اپلیکیشن Messenger خود بیاورد. شما می توانید مشخص کنید که پیام های ارسالی تان، پس از رسیدن به دست یک کاربر، ناپدید و حذف شوند.

اگر این ویژگی را فعال کنید، در حالت پیش فرض پیام ها پس از ۱۵ دقیقه حذف خواهند شد. البته احتمالا این قابلیت را خواهید داشت که این زمان را دست خوش تغییر کرده و زمان مورد نظر خودتان را جایگزین کنید.

در تصویر پایین که به همین قابلیت در پیام رسان فیسبوک اشاره می کند، نوشته شده: «شما ویژگی ناپدید شدن پیام ها را فعال کرده اید. پیام های جدید در این مکالمه ۱۵ دقیقه پس از ارسال شدن توسط شما، حذف خواهند شد.»

گفته می شود که در حال حاضر فیسبوک تصمیم دارد ویژگی مورد بحث را به اپلیکیشن خود در پلتفرم iOS بیاورد. در این بین، مشخص نیست که چه زمان کاربران عادی می توانند از قابلیت ناپدید شدن پیام ها در پیام رسان فیسبوک بهره گیرند، اما به نظر می رسد که شرکت یاد شده در حال انجام آزمایشات نهایی خود در این راستا باشد.
منبع:
VentureBeat

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *