جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فعال کردن دستیار گوگل با گفتن «Hey Google» در موبایل های اندرویدی

کاربران اسپیکرهای هوشمند گوگل با انجام یک عمل ساده و گفتن عبارت «Hey Google»، می توانند دستیار این شرکت را فرا بخوانند و از آن برای انجام امور مختلف کمک بگیرند. به لطف این موضوع، کاربران می توانند اغلب گجت های هوشمند موجود در خانه هایشان را کنترل کنند و از موضوعاتی مانند وضعیت خطوط هوایی، نتایج مسابقات ورزشیو اخبار روز با خبر شوند.

 

فعال کردن دستیار گوگل با گفتن «Hey Google

به زودی با گفتن «Hey Google»، می توان دستیار هوشمند این شرکت را روی موبایل های اندرویدی فعال کرد
البته این ویژگی در موبایل های اندرویدی نیز دیده می شود و کاربران این گجت ها می توانند با گفتن عبارت «Ok Google» دستیار تلفن هوشمندشان را فعال کنند. اما به نظر می رسد که این رویه در حال تغییر است.

به گفته گوگل، به زودی با گفتن عبارت «Hey Google»، می توان دستیار هوشمند این شرکت را روی موبایل های اندرویدی نیز فعال و آماده به کار کرد. پس در این صورت، کاربران اندروید به زودی می توانند با دو فرمان «Ok Google» و «Hey Google»، دستیار هوشمند موبایل خود را فعال کنند و از آن برای امور مختلف کمک بگیرند.

شاید در ظاهر، این موضوع چندان اهمیتی نداشته باشد. اما اگر دقت کنید می فهمید که گفتن «Hey Google» با هر لهجه و نوع گفتاری راحت تر است. پس به همین ترتیب امکان دسترسی به دستیار گوگل نیز با گفتن «Hey Google» سریع تر و آسان تر خواهد شد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *