جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عینک‌ های هوشمند جایگزین گوشی‌های هوشمند خواهند شد

خرداد امسال بود که تحلیلگر اسبق وال استریت، ژن مونستر (Gene Munster)، مدعی شد عینک‌ های هوشمند واقعیت مجازی شرکت اپل در سال 2020 رونمایی خواهند شد و جنب و جوش بیش‌تری نسبت به نسل اول آیفون ایجاد خواهند کرد.

پیش‌بینی مشابهی نیز از طرف الکس کیپمن (Alex Kipman)، بنیان‌گذار هولولنز و دونا سارکار (Dona Sarkar)، مدیر ارشد Windows Insider انجام شده و آنها بر این باور هستند که در آینده عینک‌ های هوشمند در بازار از گوشی‌های هوشمند پیشی خواهند گرفت.

به گفته‌ی بنیان‌گذار هولولنز، گوشی‌های هوشمند به پایان راه خود رسیده‌اند اما در حال حاضر این مردم هستند که علاقه‌ای به باورکردن این واقعیت ندارد. رسالت هولولنز ایجاد تجربه‌ای از ترکیب دنیای واقعی همگام با واقعیت افزوده است. به عقیده‌ی کیپمن، در آینده صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های کوچک با دستگاه‌هایی هولوگرافیک مثل عینک‌های هوشمند جایگزین خواهند شد.

عینک‌ های هوشمنددونا سارکار، مدیر ارشد Windows Insider نیز احساس مشابهی دارد. وی در صحبت‌های خود اعلام کرد که عاشق گوشی لومیا 950 XL خود است اما حقیقت این است که گوشی‌های هوشمند تنها گجت‌های هوشمند قابل حمل جهان نیستند. او همچنین متذکر شد که گوشی‌های هوشمند تنها قسمتی از گروهی هستند که به عنوان دستگاه‌های قابل حمل هوشمند شناخته می‌شوند. سارکار در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که مایکروسافت در آینده تلفن‌های همراه بدون صفحه‌نمایش تولید می‌کند که جایگزین گوشی‌های فعلی خواهد شد.

وی در این مورد عنوان کرد که در آینده، دستگاه‌هایی فاقد صفحه‌نمایش جایگزین کلیه دستگاه‌‌ها و نمایشگر‌های فعلی خواهند شد. به این ترتیب، پیش‌بینی می‌شود تمامی اپلیکیشن‌ها، ویدیوها و فعالیت‌هایی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی دارند بدون استفاده از گوشی و از طریق عینک های هوشمند جلوی چشم آن‌ها قرار خواهد گرفت.

عینک‌ های هوشمنددر کنار تمامی این تفاسیر، مایکروسافت در حال توسعه گوشی‌های سرفیس است که کاملا در تناقض با گفته‌های فعلی به نظر می‌رسد. در نهایت جدا از فناوری تولید، اصلی‌ترین مانع این تغییر عمده، جلب رضایت کاربرانی است که در حال حاضر به هیچ وجه از گوشی‌های هوشمند خود دل نمی‌کنند.چ

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *