جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عکس پرسنلی فوری توسط گوشی!

یکی از مدارک مورد نیاز برای امور اداری، دانشگاهی مانند ثبت‌نام، استخدام، افتتاح حساب و… ارائه عکس پرسنلی است. قطعاً برای اکثر ما رفتن به آتلیه عکاسی و گرفتن عکس آن هم از نوع پرسنلی کار سخت و وقت‌گیری است. شاید هم چندان جالب نباشد که در دنیای امروزی که همه چیز به کمک سرویس‌های اینترنتی به‌راحتی انجام می‌شود شما برای گرفتن عکس به آتلیه عکاسی بروید.

عکس پرسنلی فوری توسط گوشی!

البته اگر فوراً به عکس پرسنلی احتیاج داشته باشید قطعاً برنامه‌های اینترنتی می‌توانند مشکل شما را حل کنند. بنابراین اگر دوست ندارید به آتلیه عکاسی بروید یا به عکس پرسنلی فوری نیاز دارید بهترین راه نصب اپلیکیشن Passport Photo ID Studio روی گوشیتان است. با کمک این برنامه در لحظه و بدون پرداخت هزینه می‌توانید عکس‌های پرسنلی گوناگونی را گرفته و در آخر نیز بعد از ویرایش یکی از آنها را انتخاب و چاپ کنید.

بعد از ورود به محیط برنامه، در قدم اول از بین سایز‌های مختلف برای عکس پرسنلی مانند ۳ در۴ یکی را انتخاب کنید، البته امکان تعیین سایز عکس به‌صورت دستی هم از طریق برنامه برای شما فراهم شده است. حالا می‌توانید از نکاتی که اپلیکیشن قبل از گرفتن عکس در اختیار شما می‌گذارد مانند نوع ایستادن، حالت چهره و… استفاده و سپس عکس خود را ثبت کنید. بهترین راهی‌ که برنامه به شما قبل از گرفتن عکس پرسنلی پیشنهاد می‌کند این است که یک پس زمینه سفید مانند یک دیوار را انتخاب کنید.

بعد از گرفتن عکس حالا ابزارهای گوناگونی مانند تنظیم روشنایی، کنتراست، تنظیم زاویه سر و… در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با استفاده از آنها عکس پرسنلی مناسبی را ثبت کنید. پس از اینکه عکس پرسنلی آن‌طور که خواستید از آب درآمد می‌توانید به کمک وای فای یا بلوتوث عکس را به چاپگر فرستاده و نتیجه نهایی را در اختیار بگیرید. این برنامه در مواقع ضروری و فوری که زمان برای رفتن به آتلیه عکاسی ندارید می‌تواند یک راه‌حل مناسب باشد.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *