جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عرضه گلکسی S9 مدل پلاس در کنار مدل معمولی آن

 مطابق گزارشات منتشر شده، سامسونگ در حال حاضر کار بر روی فرمویر نسل بعدی اسمارت فون های پرچمدارش یعنی گلکسی S9 را آغاز کرده. از اطلاعاتی که تا کنون در مورد این فرمویر بدست آمده می توان فهمید که غول کره ای به غیر از گلکسی S9 برای عرضه مدل بزرگ تر آن یعنی S9 پلاس هم برنامه دارد.

عرضه گلکسی S9 مدل پلاس در کنار مدل معمولی آن

با این اوصاف سامسونگ در سال 2018 دو موبایل پرچمدار خواهد داشت، یکی گلکسی S9 و دیگری S9 پلاس. بنابر گزارشی که امروز منتشر شده، سامسونگ دو فرمویر جداگانه را در دستور کار خود قرار داده (فرمویرهای G960FXXU0AQI5 و G965FXXU0AQI5) که به ترتیب برای اسمارت فون های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در نظر گرفته شده اند.

همچنین مشخص شده که شماره مدل پرچمداران آینده سامسونگ SM-G960 (برای S9) و SM-G965 (برای S9 پلاس) خواهد بود. با توجه به زمان عرضه پرچمداران فعلی سامسونگ، یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس در سال 2017 پیش بینی می شود که رونمایی از S9 و S9 پلاس در اوایل سال 2018 انجام بگیرد.

شاید تصمیم سامسونگ برای رونمایی زودهنگام از این دو گجت پرچمدار دلیلی بوده که توسعه فرمویرهای آن ها را در مقایسه با سال گذشته از دو هفته زودتر آغاز کند. اگر کمپانی کره ای مطابق سنت های همیشگی اش عمل کند، احتمالا پیش از برگزاری نمایشگاه MWC بارسلونا شاهد رونمایی رسمی از گلکسی S9 و S9 پلاس باشیم.

شایان ذکر است که نمایشگاه MWC بعدی در ماه فوریه سال آینده میلادی برگزار می شود، بنابراین اگر از طرفداران پر و پا قرص دیوایس های سامسونگ هستید، احتمالا تا پیش از برگزاری این نمایشگاه شاهد رونمایی از پرچمداران آینده شرکت کره ای خواهید بود.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *