جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عرضه گلکسی نوت ۸ در نیمه دوم سپتامبر با قیمت ۹۹۹ یورو

اطلاعات منتشر شده توسط منابع نزدیک به کمپانی سامسونگ حاکی از آن است که Galaxy Note 8 نیمه دوم سپتامبر با قیمتی معادل ۹۹۹ یورو عرضه خواهد شد.

 

گران‌ترین گوشی کمپانی سامسونگ با نمایشگر۶٫۳ اینچی (اندکی بزرگتر از نمایشگر ۶٫۲ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس) بدون حاشیه با قیمت ۹۹۹ یورو روانه‌ بازار خواهد شد، این گوشی مجهز به نمایشگر AMOLED بوده و نسبت نمایشگر به بدنه آن معادل ۱۸٫۵:۹ است.

فبلت نوت ۸ عنوان نخستین گوشی سامسونگ را دارد که مجهز به دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در بدنه پشتی بوده و لرزشگیر تصویری نیز دارد.

قلم دیجیتال S Pen برای Note 8 در نظر گرفته شده و پردازش اطلاعات نیز بر عهده پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵ همراه با ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. سنسور اثر انگشت کنار فلش دوربین همراه با ضربان سنج تعبیه شده است.

Galaxy Note 8 دارای باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری بوده و با توجه به تجربه ناگوار انفجار باتری در نوت ۷، سامسونگ کاملا استانداردهای طراحی و نصب را رعایت نموده است.

توسعه قابلیت‌های مولتی تسکینگ همراه با اپ مخصوص قلم دیجیتال با جدیدترین اندروید ۷٫۱٫۱ بر روی این گوشی پیاده‌سازی شده است. گلکسی نوت ۸ در رنگ های طلایی، آبی و مشکی عرضه خواهد شد.

 

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *