جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


طولانی‌ترین پرواز مسافری بدون توقف جهان

شرکت هواپیمایی استرالیایی کانتاس به تازگی از خط هوایی جدیدی رونمایی کرده است که مسافران را از شهر پرت در استرالیا به لندن بدون توقف و در عرض 17 ساعت و نیم می‌برد.

طولانی‌ترین پرواز مسافری بدون توقف جهان

البته مسافران برای این پرواز باید آمادگی کامل داشته باشند چون این سفر لقب طولانی‌ترین پرواز بدون توقف در جهان را به‌خود اختصاص می‌دهد.

فاصله پروازی بین پرت تا لندن 14466 کیلومتر است و قرار است در این خط هوایی از هواپیمای دوموتوره بوئینگ 788 Dreamliner استفاده شود. طبق برنامه؛ سال آینده این هواپیما توسط کانتاس خریداری می‌شود.

رکورد طولانی‌ترین پرواز بدون توقف جهان تا پیش از این به مسیر بین دوبی و نیوزلند در خطوط هوایی امارات تعلق داشت. این پرواز 16 ساعت و 35 دقیقه طول می‌کشد و مسافت آن نیز 14 هزار و 199 کیلومتر است.

البته پرواز پرت تا لندن از ماه مارس سال 2018 میلادی شروع به‌کار می‌کند اما این شهر از همین حالا خود را به‌عنوان یک قطب بین المللی جدید معرفی کرده که اقیانوس آرام جنوبی را به اروپا متصل می‌کند.

جالب است بدانید که پرواز از لندن به شهر بریزبن در استرالیا در سال 1938 میلادی 11 روز طول می‌کشید و این پرواز بیش از 24 بار توقف داشت.

بلیط‌های مسیر جدید از ماه آوریل سال 2017 میلادی به فروش خواهد رفت؛ اما هنوز قیمت این بلیط‌ها اعلام نشده است.

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *