جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شما برنده شده اید همچنان موفق است

مأموران پلیس فتا شهرستان تربت جام خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری عاملان کلاهبرداری از شهروندان خبر داد.
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در تشریح‌این خبر گفت: در پی شکایت خانمی جوان به پلیس فتا‌این فرماندهی مبنی بر کلاهبرداری مبلغ 12‌میلیون ریال از حساب وی، بررسی پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

شما برنده شده اید همچنان موفق است

 

سرهنگ علی اصغر مختاری افزود: شاکی اظهار داشت پس از دریافت پیامکی با عنوان شما برنده مبلغ 20 میلیون ریال شده‌اید، با شماره‌های ذکر شده تماس گرفته و پس از مطمئن شدن به عابر بانک رفته و با ترفندی که خود نیز متوجه نشدم مبلغ 12‌میلیون ریال از حسابم خارج شد.

مختاری تصریح کرد: مأموران در رصد اطلاعاتی و پیگیری‌های دیجیتالی در اقدامی پلیسی و مشترک دو متهم‌این پرونده که ساکن مناطق شمال غربی کشور بودند را شناسایی دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: سارقان مرد 33 ساله و زن 28 ساله در بازجویی‌های تخصصی پلیس به استفاده از غفلت شهروندان و دست برد به حساب آن‌ها اعتراف کردند.
تحقیقات از‌میزان و تعداد کلاهبرداری‌های صورت گرفته متهمان ادامه داشته و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: کلاهبرداران فضای مجازی با سوء استفاده از نام موسسات و شرکت‌های معتبر قصد فریب و هدایت شهروندان به سمت دام‌های خود را دارند. در متن تهیه شده نظر شما شهروند گرامی را به نمونه‌ای از پیامکهای طراحی شده توسط یکی ازهمین کلاهبردارن در فضای مجازی، جلب‌می نماییم.

پیامک کلاهبرداری: (ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی شرکت واحد ارتباطات سیار و فن آوری اطلاعات با مشارکت افتخاری (همراه اول)، در راستای استفاده بهینه و عدم شکایت و پرداخت به موقع قبوض تلفن همراه قرعه کشی انجام داده است که شما کاربر گرامی از برندگان‌این دوره از قرعه کشی ما با کد کاربری {4424}‌می باشید. لطفا برای دریافت جایزه خود به مبلغ 20000000ریال با تلفن ثابت 02188111 و یا با اپراتور شبانه روزی امور مالی به شماره 09106617309 شرکت ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات واحد مرکز استان تهران تماس بگیرید نشانی‌اینترنتی www.ertebatat.com)
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *