جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شرکت SanDisk فروخته شد

شرکت معروف وسترن دیجیتال در یک معامله، شرکت Sandisk را که از ساندنگان مشهور فلش دیسک است به بهای 19 میلیارد دلار خریداری کرد.

شرکت SanDisk فروخته شد
این اتفاق چند روز پس از آن صورت گرفت که تصمیم SanDisk برای فروش اعلام شد.


وسترن دیجیتال نخستین شرکتی بود که اشتیاق خود را برای این خرید نشان داد،‌ در حالی که دیگر تولید کنندگان SSD مانند میکرون هم داوطلب این خرید شدند.

در پایان معامله، این وسترن دیجیتال سازنده قدیمی درایو بود که برنده رقابت شد، و هر سهم SanDisk را به قیمت ۸۶.۵ دلار خرید.
اکنون و در نتیجه، SanDisk در کنار برندهایی چون WD و HGST قرار گرفته و بدین ترتیب، وسترن دیجیتال را قادر ساخته است که بتواند با گسترش فعالیت خود، دسترسی به فناوری حالت جامد را امن‌تر سازد.

استیو میلیگان مدیر اجرایی وسترن دیجیتال در این باره گفت: «این تحول جدید، در راستای استراتژی بلندمدت ماست که می‌خواهیم در بازار صنعت ذخیره‌سازی، همواره پیشرو باشیم و این هدف را با ارائه محصولات با کیفیت بالا و با فناوری جدید دنبال خواهیم کرد.»

به گفته وی: «سیاست ترکیب این دو شرکت طوری هدفگذاری خواهد شد تا فرصت‌های رشدی را که در صنعت متحول ذخیره‌سازی فراهم می‌آید به چنگ آوریم. من بسیار خرسندم با خوشامدگویی به تیم SanDisk اعلام می‌کنم که ما در پی ایجاد ارزش افزوده برای سهامداران،‌مشتریان و کارکنانمان هستیم.»

سانجی مهروترا رییس هیئت مدیره شرکت SanDisk هم در باه این معامله گفت: «وسترن دیجیتال با دارا بودن میراثی 45 ساله، به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت ارائه راه حل‌های ذخیره‌سازی در جهان به شمار می‌رود که هموراه مرزهای فناوری را درنوردیده است،‌ و داشتن این مزایا، وسترن دیجیتال را به بهترین شریک استراتژیک SanDisk بدل می‌کند.»
«این ادغام، فرصت ویژه‌ای را به مشتریان ما می‌دهد، چرا که اکنون نمونه کارهای بیشتر و متنوع‌تر و نیز راه حل‌های نوآورانه بیشتری در زمینه ذخیره‌سازی برای محدوده وسیع‌تری از کاربران در دست است.»

گفتنی است شرکت SanDisk پیش‌تر با توشیبا قرارداد همکاری بلندمدتی به امضاء رسانده بود که همچنان ادامه خواهد یافت و تغییری در آن حاصل نخواهد شد.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *