جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شایعاتی درباره آیفون 6S

هجدهم شهریور ماه مشخصا تیم کوک در کنفرانس خبری اپل روی صحنه می آید و آیفون ۶s را به ما نشان خواهد داد و سپس فیل شیلر، مدیر ارشد بخش بازاریابی این شرکت صحنه را در دست گرفته و ما را با مشخصات سخت افزاری نسل جدید تلفن های هوشمند اپل آشنا خواهد کرد.

اکنون و تقریبا یک هفته پیش از اینکه چنین اتفاقاتی رخ دهند، وب سایت «مک‌رومرز» توانسته به یک نمونه از آیفون که ادعا می شود ۶s بوده دست پیدا کند و تصاویر مربوط به آن را نیز در فضای مجاز منتشر نماید.

شایعاتی درباره آیفون 6S

بر اساس آنچه در این تصاویر مشخص گردیده، آیفون بعدی از لحاظ طراحی، در نگاه اول همسان با نمونه فعلی است اما «مک‌رومرز» که با یک ابزار دیجیتالی آیفون را مورد آزمایش قرار داده، خبر می دهد که اپل، ضخامت این محصول را اندکی افزایش داد است.

گفته می شود iPhone 6S دارای ابعادی به اندازه ۱۳۸.۱۹ میلیمتر در ۶۷.۶۸ میلیمتر است و ضخامت آن نیز به ۷.۰۸ میلیمتر افزایش پیدا کرده است. حال آنکه باید توجه داشت آیفون ۶ با ضخامت ۶.۹ میلیمتری به بازار عرضه شده بود و اپل به این موضوع به شدت افتخار می کرد.

شایعاتی درباره آیفون 6S-2

در حال حاضر سناریوهای مختلفی برای این ضخامت اندک بیان شده اند؛ برخی باور دارند که این محصول به علت استفاده از تکنولوژی «فورس تاچ» در نمایشگر، دارای ضخامتی بیشتر شده و عده ای، از جمله اکانت «آنباکس تراپی» در یوتوب نیز خبر می دهند که استحکام آیفون های جدید بسیار بیشتر شده و از آلمینیوم سری ۷۰۰۰ در آن بهره گرفته شده است. با این همه، انتظار می رود که بیشترین تغییرات ظاهری مربوط به ارائه یک رنگ جدید به نام «رز گلد» باشند.

در این میان همچنین اشاره می شود که اپل برای دوربین جلوی سری جدید از آیفون ها، سنسوری ۵ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. آیفون ۶ که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، دربرگیرنده یک سنسور ۱.۲ مگاپیکسلی در بخش جلویی تلفن همراه بود. این در حالی است که مدت ها پیش تایید شده بود که دوربین اصلی این محصول به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا یافته است. اپل در نمونه های اخیر آیفون از دوربین اصلی با سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره گرفته بود.

 

منبع:BusinessInsiderUberGizmo

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *