جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سونی اندروید نوقا را برای موبایل اکسپریا XA عرضه کرد

شرکت سونی در حال به روز رسانی نرم افزاری محصولات خود بوده و حالا چند روز پس از ارتقاء فبلت «Xperia XA Ultra»، اندروید 7 نوقا را برای موبایل «Xperia XA» نیز عرضه کرده است.

 

صاحبان مدل مذکور به زودی اعلانی را مبنی بر ارائه نسخه جدید اندروید دریافت خواهند کرد که البته پیش از دریافت این نوتیفیکیشن نیز می توانند به صورت دستی، اقدام به نصب اندروید 7 روی تلفن هوشمند خود کنند.

برای به روز رسانی، باید توجه داشت که دستگاه پیش از شروع فرآیند، شارژ کافی داشته و یا به شارژر وصل شده باشد. از سوی دیگر به دلیل حجم بالای فایل آپدیت (که معمولاً بیشتر از 1 گیگابایت است) و برای صرفه جویی در هزینه، پیشنهاد می کنیم از اینترنت وای فای برای دانلود آپدیت استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که حافظه داخلی دستگاه فضای کافی برای اعمال تغییرات لازم را داشته باشد.

اضافه شدن Multi-Window و بهبود Doze Mode مهم ترین ویژگی های آپدیت جدید هستند

اندروید 7 نوقا ویژگی های تازه ای را به اکسپریا XA اضافه خواهد کرد که پشتیبانی از «Multi-Window» یک از آنهاست. این قابلیت که به صورت پیش فرض در ورژن هفتم اندروید وجود دارد، امکان مولتی تسکینگ بهتر و اسپلیت اسکرین (تقسیم کردن نمایشگر به دو بخش) را برای کاربر فراهم می کند. ویژگی دیگری که با به روز رسانی جدید بهبود می یابد، حالت «Doze Mode» است که به افزایش طول عمر باتری کمک می کند.

علاوه بر قابلیت های مورد اشاره، انتظار می رود سونی فِرموِیر (سفت افزار) موبایل را نیز به روز رسانی کرده و نرم افزارهای پیش فرض را ارتقا دهد؛ هرچند کمپانی مذکور هنوز درباره این تغییرات اظهار نظر رسمی نکرده است.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *