جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سولارین، موبایل 20 هزار دلاری

اگر حدود 80 میلیون تومان پول دارید و به‌دنبال یک موبایل می‌گردید، بهترین گزینه برای شما سولارین است!

سولارین، موبایل 20 هزار دلاری

این موبایل بی‌نظیر و فوق‌العاده لاکچری 20 هزار دلار قیمت دارد. بهترین و گرانترین مواد این کره‌ خاکی مثل طلا، الماس، چرم و غیره همگی در این موبایل جای گرفته‌اند. از لحظه‌ای که جعبه را باز می‌کنید متوجه کیفیت محصولی که خریده‌اید خواهید شد. رنگ بی‌نظیر جعبه و کیفیت بسته‌بندی مشخص است که برای محصولی 20 هزار دلاری است.

حتی باز کردن در سیم‌کارت این موبایل هم عادی نیست! در جعبه این گوشی یک جاکلیدی از جنس فیبر کربن وجود دارد که با آن سینی سیم‌کارت را خارج خواهید کرد و بعد از اینکه در بزرگ آن را بستید، همان در تبدیل به دکمه کم‌ و زیاد کردن صدا می‌شود.

شاید درباره گارانتی این موبایل حدس‌هایی بزنید، اما جالب است بدانید اگر این موبایل به هر دلیل خراب شود، یکی از مهندسان این شرکت از دفتر مرکزی به سمت شما پرواز می‌کند و اگر موفق نشد گوشی را درست کند، همان لحظه یک گوشی دیگر به شما امانت می‌دهد تا موبایل خودتان درست شود.

پشت این موبایل یک دکمه دارد که برای امنیت است. یعنی تمام تماس‌ها، پیام‌ها و هرچیزی که به گوشی شما وارد می‌شود یا از آن خارج می‌شود را حتما رمزگذاری می‌کند به این ترتیب اگر کسی بین راه قصد هک کردن اطلاعات شما را داشته باشد، هرگز موفق نخواهد شد. در ادامه ویدئوی جعبه‌گشایی این اعجوبه را از دست ندهید.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *