جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سورپرایز مایکروسافت در کنفرانس بیلد 2016

کمتر از یک هفته به آغاز کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت در سال جاری موسوم به بیلد 2016 باقی مانده و این کمپانی قول داده است که امسال شاهد برگزاری مراسمی متفاوت و هیجان انگیز برای سرمایه گذاران و همچنین علاقه مندان به محصولات و پلتفرم های این شرکت خواهیم بود.

سورپرایز مایکروسافت در کنفرانس بیلد 2016مایکروسافت امروز، فهرست کاملی از جلساتی که قرار است در این کنفرانس برای توسعه دهندگان برگزار شود، منتشر کرده است که در یکی از این جلسات که به “چیزهای جدید برای کاشی ها و نوتیفیکیشن ها” نام گذاری شده، خبرهای خوشی برای ویندوز 10 ای‌ها و بخش کاشی های زنده این پلتفرم در راه است.

همانطور که می دانید مایکروسافت چند سالیست که مشغول توسعه و ارتقای قابلیت های کاشی های زنده پلتفرم ویندوز خود است که نتیجه این تلاش ها، منجر به تعاملی شدن هرچه بیشتر این ویژگی شده است اما متاسفانه، این تغییرات آن چنان که باید و شاید مورد توجه کاربران و علاقه مندان به این پلتفرم قرار نگرفته است.

 

اما اکنون به نظر می رسد که تغییری اساسی که مایکروسافت از آن به عنوان غافلگیری بزرگ یاد می کند، در راه است که در کنفرانس بیلد 2016 برای علاقه مندان معرفی خواهد شد.

 

مایکروسافت در خصوص این جلسه این چنین نوشت:”

 

نوتیفیکیشن ها یکی از ابزارهای ضروری برای ارتباط هر چه بیشتر کاربران با سیستم عامل ویندوز هستند. ما در حال کار بر روی پایه و اساس Action Center هستیم که دست توسعه دهندگان را در تست های تطبیقی بیشتر باز بگذاریم. ما در این مراسم از API قدرتمندی رونمایی خواهیم کرد که به اپلیکیشن های جدید این امکان را می دهد تا به درون نوتیفیکشن ها وارد شده و تجربه ای متفاوت را برای کاربران به ارمغان آورند. کاشی های زنده به زودی با دو سورپرایزی که مورد درخواست بسیاری از کاربران است، معرفی خواهند شد که به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیستند.
 

هنوز اطلاعاتی در خصوص این دو سورپرایز بزرگ مایکروسافت منتشر نشده اما سابقه و حرفه ای بودن تیم ویندوز مایکروسافت، این اطمینان را به ما می دهد که بدون شک، تغییراتی اساسی در کاشی های زنده ایجاد خواهند شد که باب میل میلیون ها کاربر این پلتفرم خواهد بود.

 

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *