جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سه اسپیکر Echo جدید در ابعاد گوناگون ایده جدید آمازون

آمازون به تازگی رویدادی برگزار کرده و در جریان این مراسم، از سه اسپیکر جدید رونمایی به عمل آورده است. نخستین اسپیکر معرفی شده در این مراسم، Echo Spot است که ورژن مینیاتوری Echo Show به حساب می آید و تمام قابلیت های Show را با طراحی جمع و جورتر و کوچکتر در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

سه اسپیکر Echo جدید در ابعاد گوناگون ایده جدید آمازون

در حالی که Echo Show بیشتر برای آشپزخانه منزل مناسب است، Spot بدون شک برای اتاق خواب طراحی شده و می توانید از آن برای تنظیم آلارم، مشاهده آب و هوا، نمایش ویدیو کلیپ های مختلف یا آگاهی از زمان استفاده کنید؛ ضمناً دستگاه از 12 فیس مختلف بهره می برد که بسته به زمان روز، تغییر شکل و رنگ می دهند.

اکو اسپات به مجموعه میکروفون هایی با برد بالا مجهز شده که بهتر از سابق نویز را حذف کرده و حتی در اتاق های پر سر و صدا، به راحتی فرمان های صوتی را شناسایی می کنند. ضمناً درست مانند اکو شو، از دوربین جلو می توان برای کنفرانس های ویدیویی استفاده کرد. اکو اسپات در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت 150 دلار طی دسامبر امسال عرضه می شود.

گذشته از اکو اسپات، آمازون از اسپیکر Echo و ورژن پیشرفته تر آن، یعنی Echo Plus هم رونمایی کرد. هر دو دستگاه، از ساختار تازه ای بهره مند شده اند که کیفیت اصوات را افزایش می دهد و یک توییتر، ووفر 2.5 اینچی و پشتیبانی از تکنولوژی صوتی دالبی از دیگر مشخصات آنها به شمار می رود. مثل اکو اسپات، اعضای خانواده Echo هم میکروفون هایی دوربرد را در خود جای داده اند که تقریباً در هر وضعیت و هر فاصله ای، فرمان «الکسا» را شناسایی می کنند.

مهم ترین تفاوت میان دو اسپیکر Echo و Echo Plus به طراحی این دو و نیز قابلیت های هوشمند بیشتر مدل Plus باز می گردد. Echo جدید، از نخستین Echo کوچکتر است اما کماکان جثه بزرگتری نسبت به Dot دارد. در نگاه نخست، اندازه Echo شباهت زیادی به گوگل هوم دارد که قطعاً اصلی ترین رقیب آمازون در حوزه اسپیکرهای هوشمند به حساب می آید.

از طرف دیگر، Echo Plus قد و قواره ای نزدیک به نخستین Echo دارد و اصلی ترین تفاوت اش با Echo جدید، هابی است که با یک فرمان صوتی ساده، با تمام دیوایس های هوشمند خانگی شما همگام سازی می شود. در حال حاضر Echo Plus با محصولات ZigBee سازگاری دارد اما آمازون امیدوار است که در آینده، محصولات خانگی هوشمند سایر کمپانی ها نیز مورد پشتیبانی مستقیم قرار گیرد و نیازی به هاب جداگانه نباشد.

اسپیکر اکو جدید قیمتی برابر با 100 دلار دارد و این برچسب قیمت برای مدل پلاس به 150 دلار می رسد که با توجه به پخش 360 درجه ای صدا و قابلیت های پیشرفته تر نسبت به مدل کوچکتر، قیمت بسیار مناسبی به نظر می رسد. این اسپیکرها تا ماه آتی میلادی روانه بازار خواهند شد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *