جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سرمایه گذاری 5 میلیارد دلاری فاکسکان در هند برای تولید موبایل

چندی قبل دولت هند اعلام کرد که واردات موبایل و قطعات آن شامل شارژر، باتری، هدست و کابل USB به این کشور مشمول پرداخت 10 درصد مالیات است.

همانطور که تایید می کنید، قانون جدید هرگونه واردات موبایل از چین (که از جمله تامین کنندگان اصلی قطعات الکترونیک اسمارت فون محسوب می شود) را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

به دنبال همین امر، فاکسکان خبر داده که قصد دارد مبلغی در حدود 5 میلیارد دلار را برای تولید موبایل در هند سرمایه گذاری نماید.

تاسیسات جدید قرار است که هاب تولیدی موازی جدای از چین باشد و تقاضای بازارهای اروپا و آمریکا را تامین کند.

همانطور که احتمالا می دانید فاکسکان برای برخی از بزرگ ترین نام های صنعت موبایل از جمله اوپو، شیائومی و نوکیا تلفن همراه تولید می کند و حالا بنا دارد که علاوه بر وطن خود در هند نیز فعالیت کند.

آقای Terry Gou رئیس هیئت مدیره این شرکت و همچنین مدیرعامل آن پیشتر از برنامه های فاکسکان برای تولید و اشتغال زایی در این کشور گفته بود.

با احداث کارخانه جدید فاکسکان ماهانه 10 میلیون موبایل تولید خواهد کرد
نشریه تایمز هند نیز قبلا در مصاحبه با یکی دیگر از مدیران این شرکت نقل کرده بود که فاکسکان می خواهد 3 میلیارد دلار در زمینه تولید نمایشگر و 250 میلیون دلار هم برای عملیات های مکانیکی خود صرف نماید و باقی این مبلغ نیز صرف احداث کارخانه تولید باتری های لیتیومی-یونی و بردهای مداری پرینت شده گردد.

در پایان بد نیست اشاره کنیم که فاکسکان ماهانه چهار میلیون دستگاه در تایوان تولید می کند که با احداث کارخانه جدید این رقم قرار است ماهانه به 10 میلیون عدد برسد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *