جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سرقت اسرار تجاری : شکایت از شرکت اسنشال

کمپانی اسنشال که توسط اندی رابین، خالق اندروید تأسیس گشته، به تازگی با مشکلات قانونی جدیدی مواجه شده است. بر اساس گزارشات رویترز، شرکت «کیسا» (Keyssa) از اسنشال به علت سرقت اسرار تجاری مرتبط با درگاه اتصال ماژولار موبایل اسنشال فون، در دادگاه ایالتی سان فرانسیسکو شکایت کرده است.

 

سرقت اسرار تجاری : شکایت از شرکت اسنشال

لازم به یادآوری است موبایل اسنشال فون از یک درگاه ماژولار بهره می برد که به واسطه اتصال مغناطیسی و نیز ارتباط بی سیم می توان لوازم جانبی از جمله دوربین 360 درجه را به آن متصل نمود.

کمپانی کیسا بیشتر به علت توسعه استاندارد بی سیمی که امکان ارسال و دریافت فایل های حجیم گیگابیتی از فاصله بسیار نزدیک و در تنها چند ثانیه را می دهد، شناخته می شود. همچنین نام های مطرحی از جمله «تونی فادل» (Tony Fadell)، نایب رییس ارشد بخش آی‌پاد در اپل و شرکت سامسونگ پشتیبانان مالی کمپانی کیسا هستند.

شرکت کیسا ادعا کرده که کمپانی اسنشال از اطلاعات بسیاری در خصوص ارتباطات بی سیم مرتبط با دیوایس های قابل حمل که توسط آنها توسعه داده شده، سوء استفاده کرده. فناوری هایی که اطلاعات آنها به سرقت رفته موارد متعددی از طراحی آنتن ها تا روش های آزمایش موبایل ها در فرآیند تولید را شامل می شوند. کمپانی کیسا اعلام کرده که از سال 2009 در حال کار روی این فناوری ها بوده و بر اساس توافق نامه ای که پیشتر به منظور عدم افشای اطلاعات با اسنشال منعقد کرده، قانوناً شرکت اندی رابین حق استفاده از آنها را نداشته است.

لازم به یادآوری است که پیش از این کمپانی اسنشال، مشکلات متعددی را پس از عرضه اولین موبایل خود تجربه کرده که از آن جمله می توان به شکایت از جانب شرکت Spigen به علت نقض حقوق علامت تجاری، ارسال دیر هنگام موبایل های خریداری شده و مشکلات نرم افزاری متعدد این تلفن هوشمند اشاره کرد.

هنوز رأی دادگاه در خصوص شکایت مطرح شده صادر نشده است.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *