جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سرعت اینترنت پارس آنلاین

از حدود سال گذشته شاهد کمپینی از سوی پارس‌آنلاین و برخی از شرکتهای دیگر اینترنتی در مورد افزایش سرعت اینترنتی مشترکان این شرکت بودیم کمپینی که روی آن سرعت 16مگابیت بر ثانیه نوشته بود و معنی آن این بود که این سرعت برای برخی مشترکانی که خطوط آن‌ها از این سرعت پشتیبانی می‌کند، برقرار می‌شود.

سرعت اینترنت پارس آنلاین

به طور کلی پارس‌آنلاین و البته تعدادی دیگر از خدمات دهندگان اینترنت به تدریج طی این سال‌ها بیزنس خود را از  موضوع سرعت روی فروش حجم متمرکز کرده‌اند و به این ترتیب عملا بحث در مورد سرعت به یک مزیت رقابتی تبدیل شده است.

به رغم اینکه هنوز شرکتهای اینترنتی همچنان اینترنت را بر اساس سرعت و حجم می‌فروشند اما به طور کلی سرعت‌های بالاتری نسبت به سرویس فروخته شده را ارایه می‌دهند اما این افزایش سرعت نامحدود نیست و در صورتی که کاربر حجم مشخصی را دانلود کند سرعت او به طور خودکار به یک پله پایین‌تر تنزل می‌کند. پارس آنلاین از جمله شرکت‌هایی است که دراین صفحه نحوه دقیق ارایه سرعت اضافه را برای مشترکان مشخص کرده است.

سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه 

 پارس آنلاین1

اگر این سرعت را خریداری کرده باشید در یک بازه یک ماهه  تا حجم ۵ گیگابایت را با میتوانید با سرعت ۲ مگابیت دانلود کنید، بین ۵ تا ۸ گیگابایت سرعت به ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تنزل پیدا می‌کند و از ۸ گیگابیت به بعد سرعت شما روی سرعت خریداری شده یعنی ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه می رسد.

سرعت ۲۵۶ کیلوبیت 

 پارس آنلاین2

در صورتی که سرعت ۲۵۶ کیلوبیت این شرکت را خریداری کنید تا حجم ۱۰ گیگابایت در یک بازه یک ماهه سرعت دانلود شما روی ۳ مگابیت تنظیم می‌شود اما اگر حجم دانلود بیشتر شود سرعت به ۱ مگابیت گاهش می‌یابد. در صورتی که حجم دانلود کاربر از ۱۶ گیگابایت بگذرد تا زمانی که حجم دارد سرعت او به سرعت اسمی یعنی ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه تنزل پیدا می‌کند.

سرعت ۵۱۲ کیلوبیت

 پارس آنلاین3

اگر این سرعت را خریداری کرده باشید سرعت دانلود شما تا حجم ۲۰ گیگابایت دانلود در ماه حدود ۴ مگابیت بر ثانیه خواهد بود. بین ۲۰ تا ۳۵ گیگابایت،  سرعت به ۲ مگابیت بر ثانیه کاهش می‌یابد و از ۳۵ گیگابایت به بیشتر سرعت به ۵۱۲ کیلوبایت می‌رسد.

سرعت ۱۰۲۴ 

 پارس آنلاین4

در صورتی که این سرعت را خریداری کرده باشید تا حجم ۸۰ گیگابایت سرعت شما روی ۵ مگابیت خواهد بود و بین ۸۰ تا ۱۲۰ سرعت به ۳ مگابیت کاهش می‌یابد و از ۱۲۰ گیگابایت به بعد سرعت روی سرعت خریداری شده یعنی ۱ مگابیت تنظیم می‌شود.

سرعت ۲۰۲۴ 

 پارس آنلاین5

در صورتی که این سرعت را خریداری کرده باشید تا ۱۶۰ گیگابایت دانلود را می‌توانید از سرعت ۶ مگابیت بهره ببرید و از ۱۶۰ تا ۲۴۰ گیگابایت سرعت شما به ۴ مگابیت تنزل پیدا می‌کند و از ۲۴۰ گیگابایت به بعد سرعت دانلود شما روی ۲ مگابیت بر ثانیه تنظیم خواهد شد.

گفتنی است این فرمولی است که پارس آنلاین برای مشترکانش در نظر گرفته ولی احتمالا در زمان‌های مختلف و ساعت‌های مختلف سرعت اینترنت – با توجه به اشتراک گذاری بین کاربران مختلف –  متفاوت خواهد بود.

منبع:آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *