جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مدیران سامسونگ و اپل در آمریکا دیدار می‌کنند

بنا بر شنیده‌ها، مدیر بخش تولید تراشه‌ی سامسونگ با سفر به آمریکا، دیداری هم با مدیران اپل خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، کُن او هیون، نایب‌رئیس سامسونگ و یکی از مدیران عامل کمپانی‌های زیرمجموعه‌ی سامسونگ الکترونیکس به آمریکا سفر کرده است تا دیدارهایی داشته باشد. اخبار منتشرشده از کره نشان از این دارند که این مدیر در آمریکا با مدیران رده بالای اپل نیز ملاقات خواهد داشت.

کُن او هیون علاوه بر دارا بودن سمت نایب‌رئیس سامسونگ الکترونیکس، مدیرعامل Samsung Chips است که وظیفه‌ی تولید تراشه‌های سامسونگ را بر عهده دارد. وی همچنین از آوریل سال گذشته عهده‌دار هدایت سامسونگ دیسپلی بوده است که پنل‌های نمایشی سامسونگ را تولید می‌کند. دو مدیرعامل اصلی سامسونگ شامل مدیران عامل بخش تولید لوازم خانگی و بخش تولید گوشی‌ هوشمند این کمپانی هستند که در کنار او هیون، سه مدیر اصلی سامسونگ الکترونیکس محسوب می‌شوند.

البته نمی‌توان انجام چنین سفری را چندان تعجب‌برانگیز خواند؛ چراکه سامسونگ دیسپلی به‌عنوان اصلی‌ترین تأمین‌کننده‌ی نیاز اپل به پنل‌ اولد که در آیفون ۸ مورد استفاده قرار می‌گیرد، تولید انبوه را از ماه جولای آغاز خواهد کرد.

سامسونگ به‌ دلیل در اختیار داشتن زیرمجموعه‌های متعدد فعال در زمینه‌ی توسعه‌ی کامپوننت‌های مورد استفاده در گوشی‌ هوشمند، پتانسیل بالایی برای تأمین سایر نیازهای اپل دارد. با توجه به اینکه او هیون مسئولیت بخش تولید نمایشگر و تراشه‌های سامسونگ را در اختیار دارد، یکی از بهترین اشخاص برای مذاکره با سایر کمپانی‌ها و مخصوصا اپل به‌منظور انعقاد قراردادهای همکاری بیشتر است.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *