جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سالی پرفروش برای گیگابایت

به نظر می‌رسد که شرکت گیگابایت در سال ۲۰۱۶ میلادی موفق به عرضه ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مادربرد و ۳.۵ میلیون کارت گرافیکی خواهد شد.

سالی پرفروش برای گیگابایت

با توجه به این که بخش عمده‌ای از سال ۲۰۱۶ به پایان رسیده است، بسیاری از بنگاه‌های پیش‌بینی و شرکت‌های بزرگ اقدام به پیش‌بینی وضعیت نهایی عرضه محصولات خود در بازار جهانی می‌کنند.

در این میان شرکت گیگابایت نیز با پیروی از همین قاعده اعلام کرده است که وضعیت فروش این شرکت تا به امروز در چه سطحی قرار داشته است و انتظارات آن‌ها برای پایان سال میلادی جاری چه میزانی از فروش خواهد بود.

این شرکت در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ توانسته است تا ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار مادربرد را در سطح جهانی به فروش برساند که این آمار برای کارت‌های گرافیکی برابر با ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار عدد بوده است.

حال مسئولان این شرکت امیدوارند تا بتوانند با توجه به رشد همیشگی فروش در نیمه دوم سال اقدام به بهبود شرایط خود کرده و به آمار ۶.۵ میلیون مادربرد و ۳.۵ میلیون کارت گرافیکی فروخته شده در این سال دست پیدا کنند.

شایان‌ذکر است که گیگابایت در سال گذشته میلادی موفق به فروش ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار کارت گرافیکی در جهان شده بود ولی در زمینه فروش مادربرد رقمی بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون عدد را از خود به‌جای گذاشته بود.

منبع رایورز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *