جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساعت هوشمند کاسیو

شرکت شناخته شده کاسیو (Casio) در نمایشگاه CES 2017 از نسخه جدید ساعت هوشمند اختصاصی خود رونمایی کرد. این ساعت هوشمند و اندرویدی Casio Pro Trek WSD-F20 نام دارد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات این اسمارت‌واچ داشته باشیم.

ساعت هوشمند کاسیو
سال گذشته شرکت کاسیو برای اولین بار یک ساعت مچی هوشمند را با کد WSD-F10 در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد و به این صورت رسما وارد عرصه تولید اسمارت‌واچ‌ها شد. حال این کمپانی شناخته شده نسخه جدید ساعت هوشمند خود را با نام اختصاصی Casio Pro Trek WSD-F20 به نمایشگاه CES 2017 آورده است. بدنه این ساعت هوشمند ضخیم و تنومند طراحی شده و ظرافت خاصی در آن دیده نمی‌شود. همچنین صفحه نمایش و بخش اصلی ساعت حالتی دایره‌ای شکل دارد.

ساعت مچی هوشمند Pro Trek WSD-F20 کاسیو از قابلیت GPS پشتیبانی می‌کند، بنابراین این محصول به یک سنسور GPS اختصاصی مجهز است که بنا به گفته شرکت کاسیو مصرف انرژی بسیار ناچیزی دارد. به موجب وجود این سنسور، موقعیت مکانی کاربر و فعالیت‌های قابل توجهی نظیر فعالیت‌های ورزشی توسط ساعت هوشمند Pro Trek WSD-F20 کاسیو قابل ردیابی می‌شوند. صفحه نمایش این ساعت هوشمند در برابر جذب گرد و غبار و چربی دست مقاوم طراحی شده، بنابراین کاربران در حین استفاده از این اسمارت‌واچ با مشکل مواجه نمی‌شوند.

ساعت هوشمند Pro Trek WSD-F20 کاسیو از سیستم عامل اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) بهره می‌برد. رابط کاربری این ساعت دو واچ فیس (Watch Face) یا به نوعی تم اضافه با نام‌های اختصاصی “Location” و “Travel” را ارائه می‌کند که مبتنی بر GPS و ارائه بستر مناسب به منظور دسترسی سریع کاربر به اطلاعات مورد نیاز هستند. شرکت کاسیو این امکان را در ساعت Pro Trek WSD-F20 ارائه کرده که کاربران بتوانند از دو لایه ظاهری مختلف استفاده کنند. یکی از این دو لایه مربوط به سیستم عامل اندروید ویر 2.0 می‌شود و لایه دوم حالت Monochrome Clock Mode نام دارد.

ساعت Pro Trek WSD-F20 شامل سه دکمه فیزیکی است و سنسورهای GPS، فشار سنج، قطب نما، و ارتفاع سنج را به همراه دارد. این ساعت هوشمند می‌تواند فعالیت‌های کاربر را مورد ردیابی قرار داده و به این صورت اطلاعات جامعی ارائه کند. ضمنا ساعت هوشمند Pro Trek WSD-F20 کاسیو به صورت ضدآب طراحی شده و تا عمق 50 متری آب دوام و مقاومت کافی را ارائه خواهد کرد. بنابراین می‌توانید از این ساعت در حین شنا کردن، حمام کردن و غیره استفاده کنید.

شرکت کاسیو اشاره کرده که ساعت هوشمند Casio Pro Trek WSD-F20 از روز بیست و یکم ماه آوریل روانه بازار می‌شود. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این ساعت هوشمند منتشر نشده است، اما با توجه به اینکه نسخه پیشین آن سال گذشته با قیمت 500 دلار عرضه شد، پیش‌بینی می‌کنیم که ساعت هوشمند Pro Trek WSD-F20 کاسیو هم با قیمتی در همین حدود روانه بازار شود.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *