جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساعت هوشمند اچ تی سی با تصاویر جدید رونمایی شد.

اکتبر سال گذشته بود که تصاویری از ساعت هوشمند اچ تی سی با سیستم عامل اندروید به رسانه ها درز پیدا کرد. این ساعت که توسط کمپانی محصولات ورزشی آندر آرمور (Under Armour) برای اچ تی سی ساخته می شود دارای صفحه نمایشی گرد با رزولوشن 360×360 پیکسل است و هیچ گونه دکمه‌ای در اطراف آن وجود ندارد.

ساعت هوشمند اچ تی سی با تصاویر جدی رونمایی شد.

 

همچنین اطلاعاتی همراه با این تصاویر منتشر شد که نشان می داد این ساعت هاف‌بیک (Halfbeak) نام دارد، اما بعد از درز کردن این عکسها در رسانه ها تا به امروز هیچ خبر و اطلاعات جدیدی در مورد اسمارت واچ های اچ تی سی منتشر نشده بود.

ولی امروز عکس های بیشتری از این ساعت در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) منتشر شده است. البته این تصاویر اطلاعات دقیقی در مورد Halfbeak به ما نمی دهند اما بعضی از جزئیات و ویژگی های آن را به صورت دقیق تری به نمایش می گذارند.

ساعت هوشمند اچ تی سی با تصاویر جدی رونمایی شد.

 

در پشت ساعت نام تجاری اچ تی سی و Under Armour به چشم می خورد، یک کانکتور برای شارژ دستگاه و یک سنسور ضربان قلب نیز در این قسمت تعبیه شده است. همچنین صفحه نمایش این ساعت با وضوح تصویر 360×360 احتمالا یکی از بهترین های بازار خواهد بود.

پیش از این اچ تی سی و آندرآرمور در همکاری‌ای مشترک، یک جعبه سلامتی (HTC HealthBox) که برای مانیتور کردن و کنترل فعالیت های بدنی طراحی شده بود را به بازار عرضه کرده بودند. به نظر می رسد این ساعت که بند آن نیز به رنگ مشکی و قرمز است دارای طراحی مشابهی با دستبند موجود در بسته سلامتی اچ تی سی باشد

منبع:دیجی رو

 

 

 

 

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *