جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


زمان عرضه‌ سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم که در رویداد MWC 2017 معرفی گردید و عنوان بهترین گوشی این رویداد را نیز از آن خود کرد، احتمالا از ۱۷ اردیبهشت ماه روانه‌ی بازارها خواهد شد.

 

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم که در رویداد MWC 2017 معرفی گردید و عنوان بهترین گوشی این رویداد را نیز از آن خود کرد، احتمالا از ۱۷ اردیبهشت ماه روانه‌ی بازارها خواهد شد.  جای تعجب ندارد که اکسپریا XZ پریمیوم عنوان بهترین گوشی MWC 2017 را به خود اختصاص داده، زیرا این گوشی قدرتمند از امکانات خوبی برخوردار است. از جمله‌ی این امکانات می‌توان اشاره کرده به:  فیلمبرداری با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه که در گوشی‌های هوشمند بی نظیر است صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۴K سیستم عامل اندروید ورژن ۷.۱.۱ پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵  البته لازم به ذکر است، در حال حاضر تولید اسنپدراگون ۸۳۵ به‌کندی پیش می‌رود، بعلاوه کمپانی سامسونگ تقریبا تمام حجم تولید را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل، احتمالا اکسپریا ایکس زد پریمیوم به این زودی در بازارهای جهانی عرضه نخواهد شد.  فروشگاه‌ زنجیره‌ای Clove Technology در بریتانیا Sony Xperia XZ Premium را با هزینه‌ی معادل ۶۴۵ پوند پیش فروش کرده است. این فروشگاه بریتانیایی فقط نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی را پیش‌فروش می‌کند. با توجه به این موضوع می‌توان رندرهایی را که نشان از فروش اکسپریا ایکس زد پریمیوم در روز یکشنبه، ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) داشتند، تا حدی صحیح دانست. تا قبل از این نیز خبرها از عرضه‌ی اکسپریا XZ پریمیوم در اواخر بهار حکایت داشت. از طرف دیگر، تولید چیپست اسنپدارگون ۸۳۵ نیز تا آن زمان افزایش خواهد یافت و از این نظر، سونی برای تهیه این چیپست با مشکلی مواجه نخواهد بود.

جای تعجب ندارد که اکسپریا XZ پریمیوم عنوان بهترین گوشی MWC 2017 را به خود اختصاص داده، زیرا این گوشی قدرتمند از امکانات خوبی برخوردار است. از جمله‌ی این امکانات می‌توان اشاره کرده به:

فیلمبرداری با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه که در گوشی‌های هوشمند بی نظیر است
صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۴K
سیستم عامل اندروید ورژن ۷.۱.۱
پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵

البته لازم به ذکر است، در حال حاضر تولید اسنپدراگون ۸۳۵ به‌کندی پیش می‌رود، بعلاوه کمپانی سامسونگ تقریبا تمام حجم تولید را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل، احتمالا اکسپریا ایکس زد پریمیوم به این زودی در بازارهای جهانی عرضه نخواهد شد.

فروشگاه‌ زنجیره‌ای Clove Technology در بریتانیا Sony Xperia XZ Premium را با هزینه‌ی معادل ۶۴۵ پوند پیش فروش کرده است. این فروشگاه بریتانیایی فقط نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی را پیش‌فروش می‌کند. با توجه به این موضوع می‌توان رندرهایی را که نشان از فروش اکسپریا ایکس زد پریمیوم در روز یکشنبه، ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) داشتند، تا حدی صحیح دانست. تا قبل از این نیز خبرها از عرضه‌ی اکسپریا XZ پریمیوم در اواخر بهار حکایت داشت. از طرف دیگر، تولید چیپست اسنپدارگون ۸۳۵ نیز تا آن زمان افزایش خواهد یافت و از این نظر، سونی برای تهیه این چیپست با مشکلی مواجه نخواهد بود.

 

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *