جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رکورد شکنی بازی پوکمون گو

حتی اگر تا به حال به این بازی نگاه نی انداخته باشید، محال است که نام پوکمون گو، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های صنعت موبایل را نشنیده باشید. این عنوان خیلی سفت و سخت در حال رسیدن به اوج محبوبیت است و به تبع آن کمپانی نینتندو نیز دوران درخشانی را می‌گذراند. این روزها تقریباً هر کسی را در خیابان می‌بینیم یا در حال اجرای این بازی است و یا قصد دارد تا نحوه‌ی اجرای آن را با کنجکاوی بیابد. پس از تعداد دانلود شگفت انگیز کاربران اندرویدی، این بار نوبت به پلتفرم اپل است تا اعلام کند کاربران موفق شدند رکورد بیشترین دانلود اپلیکیشن طی یک هفته را در طول تاریخ احداث اپ استور اپل بشکنند.

رکورد شکنی بازی پوکمون گو

هرچند متأسفانه اپل هیچ آمار و ارقامی را در ارتباط با رکورد ثبت شده قبلی عنوان نکرده است اما به هر حال ما با رکوردشکنی عظیمی رو به رو بوده‌ایم. از آنجایی که قبلاً تخمین زده شده بود که این بازی می‌تواند در سال از نظر درآمدی به 1 میلیارد دلار برسد، شرکت Needham نیز تخمین زده بود که بازی و مجموعه خریدهای داخل نرم افزاری آن می‌توانند برای اپل طی یک دوره 12 الی 24 ماهه سود 3 میلیاردی را به همراه داشته باشند.

بدیهی است که اپل نمی‌تواند بیش از سازندگان این بازی به سود دهی برسد. بنابراین به نظر می‌رسد که آمار و ارقام نیز نمی‌توانند کاملاً دقیق باشند؛ اما هرچند که سود هنگفتی به جیب اپل و کمپانی سازنده این بازی خواهد رفت. بازی پوکمون گو همچنین موجب شده تا ارزش سهام نینتندو نیز چیزی حدود 2 برابر گذشته شود و حتی آن‌ها را از ارزش بازار سونی نیز پیش بی‌اندازد. اما سؤال بزرگی در ذهن ما باقی می‌ماند که آیا این بازی قادر است در طول دراز مدت، محبوبیت فعلی خودش را حفظ کند یا خیر؟!

رکورد شکنی بازی پوکمون گو2

عناوین بازی‌هایی نظیر Angry Birds (پرندگان خشمگین) با محبوبیتی این چنینی کار را آغاز نکردند اما توانستند برای مدت زمان طولانی در سطح بالا قرار داشته باشند. بنابراین ما کنجکاویم ببینیم که آیا این انفجار محبوبیت به جهت تازگی این بازی بوده و یا گیمرها توانسته‌اند تمام نیازهای خود را در این بازی پیدا کنند!
منبعubergizmo

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *