جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی از Mi Max شیائومی

شرکت شیائومی امروز از جدیدترین محصول خود که یک فبلت 6.44 اینچی به نام Mi Max است رونمایی کرد.

رونمایی از Mi Max شیائومی

محصولی که به گفته مسئولان شیائومی با وجود ابعاد بزرگ، به راحتی در جیب شما قرار خواهد گرفت. در جریان رونمایی از این محصول، توضیحات کاملی در خصوص اینکه چرا کاربران به دستگاه هوشمندی در این ابعاد نیاز دارند و اینکه محصول جدید شیائومی چه برتری‌هایی در مقایسه با آیفون 6S پلاس شرکت اپل دارد ارائه شد.

برخلاف ابعاد بزرگ، Mi Max تنها 7.5 میلی‌متر ضخامت دارد. طراحی 2.5 بعدی نیز قرارگرفتن گوشی در دست را بسیار لذت‌بخش خواهد کرد. تمهیدات شیائومی به‌منظور فراهم کردن هرچه بیشتر شرایط برای استفاده راحت از این فبلت به اینجا ختم نشده و با بهره‌گیری از قابلیت نرم‌افزاری “استفاده با یک‌دست” در رابط کاربری MIUI 8 کاربر تسلط کافی بر محتویات موجود روی صفحه‌نمایش خواهد داشت.

با وجود ضخامت کم، Mi Max از باتری 4850 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که بنابر تاکید شیائومی، 76 درصد بیشتر از ظرفیت باتری آیفون 6S پلاس است. در کنار این مشخصه‌های سخت‌افزاری قابل توجه، شیائومی وعده داده بهینه‌سازی در رابط کاربری MIUI به نحوی انجام شده تا بدون هیچ تردیدی، امکان استفاده از این محصول برای یک روز کامل (بدون اتمام شارژ باتری) فراهم شود.

Mi Max از تراشه اسنپ دارگون 650 یا 652 بهره می‌برد که بنابرگفته مسئولان شیائومی، توانی بیش از حد نیاز را پیش روی کاربر قرار می‌دهد. 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار بهره‌گیری از دوربین 16 مگاپیکسلی PDAF در قسمت پشتی و دوربین 5 مگاپیکسلی واید در جلوی گوشی از دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند به حساب می‌آیند.

 

شیائومی Mi Max در قالب رنگ‌بندی نقره‌ای، طلایی و خاکستری تیره به بازار عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه، قیمت 310 دلاری این محصول است که این فبلت شیائومی را با درنظرگرفتن نسبت هزینه به ارزش، در مقابل پرچمداران زیادی از برندهای مطرح بازار، سرافراز خواهد کرد. این در حالی است که با انتخاب گزینه مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌توانید قیمت این محصول را تا 230 دلار کاهش دهید.

منبع ای تی ایران

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *